Site icon IAS

שבוע האופנה קורנית FAC  תל אביב 2023

מלון דן ת"א. צילום ארכיון מלונות דן

מלונות דן מעניקה חסות לתצוגת יום ההשראה הבינלאומי "בשבוע האופנה קורנית FAC  תל אביב 2023", במסגרתו סנדי בר, הפרזנטורית של הרשת, תסגור את התצוגה בסימן "מסעות" של 12 השבטים על ידי 12 מעצבי אופנה.

סנדי בר, הפרזנטורית של מלונות דן ודוגמנית העל, תסגור את תצוגת האופנה יום ההשראה שלי "מסעות" בשמלה של המעצב דילן פריינטה בהשראת ״על זמניות״ המתחברת לקונספט הפרסומי של הרשת "טיימלס דן".

כמו כן, תצוגת "יום ההשראה" תציג מיזם אמנות ייחודי – שמלת מחאה על שיסוי מול חיבור, בהשראת 12 השבטים והקרע בעם אותה יעצבו 12 המעצבות והמעצבים המובילים בישראל, ביניהם: ששון קדם, טובל׳ה ונעמה חסין, מאיה נגרי, לרה רוסנובסקי, מיכל מנגיסטו, נדב רוזנברג, ירון מינקובסקי, רעומה, שי טובול, דורון אשכנזי ואסיה.

תצוגת  "יום ההשראה – מסעות" תפתח עם דמיון מודרך של מיה קרמר על רקע נופי מרוקו ב-60 שניות, מופע וידאו ארט משולב מחול של הרקדנית זוכת הפרסים טאל לוי כהן וימשיך עם הרצאה של התסריטאית רותי רודנר על המטבע הכי חשוב שלנו: מטבעות הזמן, איך להשתמש בזמן שלנו באופן משמעותי כשהיא תסיים את דבריה היא תרקוד בלייב ריקוד סלוני עם הרקדן אלכס לייזר.
תצוגת האופנה "יום ההשראה שלי מסעות" תערך ב-"שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023", ביום שלישי ה-21/3/23 החל מהשעה 9:00 בהאנגר 11 בתל אביב.

Exit mobile version