Site icon IAS

רשת מלונות פתאל: ציון ה-07 באוקטובר במיזם קולינרי

ניצן רחום ז"ל ולידור לוי ז"ל, שנרצחו במסיבת ה'נובה'. צילום באדיבות רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל תרכין מחר את ראשה ותציין שנה לאירועי ה- 7 באוקטובר הנוראיים, בכל מלונות הרשת, באמצעות מיזם קולינרי מרגש ובעל משמעות עמוקה.

בכל אחת מהמסעדות של בתי המלון ברשת פתאל, תוקם עמדה שתוקדש לחייל או אזרח אשר נהרג, נרצח או נחטף מאז ה 7 באוקטובר, בה תוגש המנה האהובה עליהם, לצד תמונותיהם וכמה מילים על חייהם ומותם, מתוך רצון להנגיש לאורחים ולצוות העובדים את הסיפורים שמאחורי האנשים עם מלוא הכבוד למשפחות השכולות שמתמודדות כבר 365 יום עם הקושי, העצב והצער ומשפחות החטופים שמתמודדות עם כאב לצד התקווה שישובו במהרה.

המנות והפרטים, נאספו ברגישות רבה מהמשפחות השכולות ומשפחות החטופים, ע"י חברי צוות ההדרכה ביחד עם השף הרשתי, גיא רודובסקי והועברו ישירות לשפים ולצוותי הסרוויס במלונות שלמדו והרכיבו את המנה בדיוק רב. המשפחות אשר בחרו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, הוזמנו למלונות בהם מוצגת העמדה של יקיריהם, כאשר בתום היום תוענק להם התמונה, אשר הוצגה בפני כל אורחי וחברי הצוות של המלון.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל בישראל: "רשת מלונות פתאל  מרכינה ראש לזכר הנופלים והנרצחים, מחבקת את משפחות החטופים ובוחרת לציין את ה 7 לאוקטובר, אחד הימים הנוראיים שידענו כעם, ביוזמה קולינרית אשר מבקשת ליצור גשר בין הכאב הלאומי והזיכרון האישי, ובכך להביע את השתתפותנו בצער המשפחות השכולות ולעטוף את משפחות החטופים בתפילה כנה שישובו לביתם במהרה."

Exit mobile version