Site icon IAS

רשת מלונות פתאל נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים

מלון NYX מרשת פתאל בתל אביב. שוכרי חללי העבודה ROOMS נהנים משירותיו. צילום איה בן עזרי

רשת מלונות פתאל מרחיבה עוד יותר את התחומים המשיקים למלונאות: הרשת חתמה עם אמות השקעות על הסכם לשכירות של שתי קומות בשטח כולל של כ-1,400 מ"ר במגדל אמות ביטוח בתל אביב. זאת אחרי שהחלה להשכיר דירות לטווח קצר בשני בנייני מגורים בשכונת נווה צדק ובכרם התימנים באמצעות Airbnb תחת המותג Master מבית רשת מלונות לאונרדו

בכוונת רשת פתאל, שבשליטת דוד פתאל, לפתוח במגדל מתחם חללי עבודה משותפים, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. בשונה משלל מתחמי העבודה הקיימים כיום בשוק, ימוקמו חלק ממתחמי העבודה של פתאל בבתי המלון של הרשת או בקרבתם, ובכך יעניקו ערך מוסף למשתמשים באמצעות שירותים נלווים מעולם המלונאות. המתחם הראשון מוקם בצמידות למלון הקונספט NYX תל אביב.

העסקה נחתמה עם אמות השקעות מקבוצת אלוני חץ, לתקופה של 20 שנים כולל אופציות, והיא מגלמת דמי שכירות שנתיים של כ- 1.65 מיליון שקל, כולל דמי ניהול וחניות. המתחם צפוי להיפתח בחודש אפריל 2019, ולצורך תכנונו שכרה החברה את שירותיו של האדריכל רואי דוד.

תחום חללי העבודה המשותפים נהפך למנוע צמיחה

רון יריב ינהל את הזרוע החדשה של רשת פתאל. צילום פלי הנמר

בית אמות ביטוח, הכולל שלושה מגדלי משרדים, ממוקם ברחוב דרך פתח תקווה 48-46 בתל אביב. מיקומו המרכזי מאפשר נגישות גבוהה, ובסמוך אליו נבנית בימים אלה תחנה של הרכבת הקלה. אמות השכירה בשנת 2014 את אחד המגדלים לרשת מלונות פתאל לטובת הקמת מלון הבוטיק NYX תל אביב, כאמור, בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר.

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות השקעות מסר: "מדובר בשיתוף פעולה משמעותי נוסף שלנו עם רשת מלונות פתאל, לאחר שהרשת שוכרת מזה שנים את המגדל בו שוכן מלון לאונרדו רמת החייל וכן את מקום משכנו של מלון NYX. תחום חללי העבודה המשותפים הפך להיות בשנים האחרונות מנוע צמיחה משמעותי עבור חברות הנדל"ן ואין ספק שהבשורה שמביאה כעת פתאל לתחום היא מרעננת וחדשנית ואנו שמחים על הבחירה בנו כמיקום המתאים ביותר ליריית הפתיחה עבור המותג החדש".

את הזרוע החדשה של רשת פתאל ינהל רון יריב, לשעבר מנכ"ל ריג'ס ישראל, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל וסמנכ"ל המכירות של רשת הילטון העולמית.

"מי שישכור משרדים במתחם החדש יוכל ליהנות מכל המתקנים והשירותים של מלון NYX", ציין יריב, "החל מארוחות, דרך שירותי ספא וחדר כושר, בר משקאות, טרקלין עסקים ועד מתחם לכנסים ואירועים – כל אלה יעמדו לרשות העובדים בחברה אשר תשכור שטחים בחללי העבודה. כך יוכלו החברות ליהנות משירותים רבים נוספים מעבר לשירותי המשרד והרשת הקהילתית הנהוגים במתחמי עבודה משותפים אחרים. במקביל, גם אורחי המלון יוכלו להשתמש בשירותי המשרדים וליצור נטוורקינג עם אנשי עסקים אחרים השוכרים חללים במתחם העבודה".

Exit mobile version