Site icon IAS

רשת מלונות פתאל נכנסת לעולם מרחבי העבודה המשותפים

מרחב עבודה משותף בחו"ל. מרחבי העבודה המשותפים של הקבוצה יוקמו בפריסה עולמית . צילום Depositphotos

 רשת פתאל, רשת המלונות הבינלאומית הישראלית, מרחיבה את תחום פעילותה ונכנסת לענף מרחבי העבודה המשותפים. המיזם החדש של פתאל ינוהל על ידי רון יריב, לשעבר מנכ"ל ריג'יס ישראל.

המיזם החדש יפגיש בין עולם המלונאות לעולם מרחבי העבודה המשותפים, ובכך ייצור קונספט חדש בשוק שטרם נראה – הכלאה של שני תחומים: Work & Hospitality.

מרחבי העבודה המשותפים של הקבוצה יוקמו בפריסה עולמית בלוקיישנים שונים, בהם מרחבים הנמצאים בקרבת בתי המלון של הרשת בארץ ובחו"ל, כמו גם בקרבת מלונות אחרים שאינם מביתה של רשת פתאל.

רון יריב. ינהל את המיזם החדש של פתאל. צילום פלי הנמר

ברשת פתאל מציינים כי מתחמי מרחבי העבודה המשותפים יכללו חדרי ישיבות המצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ויהיו בעלי שפה ושירותים מתחום המלונאות, כדוגמת ארוחת בוקר ישראלית, שירותי קונסיירג', מועדון בריאות, בר משקאות ועוד. בימים אלו יחל המיזם לרקום עור וגידים תוך התכנסות לתהליך מיתוג ומציאת לוקיישנים פוטנציאלים.

תחום מרחבי העבודה נמצא בעליית מתמדת בכל העולם ומצטרפים אליו עוד ועוד שחקנים. מהלך זה של רשת פתאל, הנחשבת למובילה עולמית בתחום המלונאות ובאירוח ומתן שירות לאורחים בכל רחבי העולם, בא במטרה להפוך את הרשת לשחקן מרכזי גם בענף זה.

את המיזם ינהל רון יריב (59), אשר עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל חברת מרחבי העבודה המשותפים ריג'ס בישראל, החברה הגדולה בעולם בתחום מרכזי העסקים ומרחבי העבודה המשותפים. בעבר כיהן יריב כמנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל וכמנכ"ל המכירות הבינלאומיות של רשת הילטון העולמית.

רון יריב מסר: "אני מתרגש ושמח מהשותפות עם דוד פתאל וההזדמנות שניתנה לי בהקמת המיזם החדש. רשת פתאל היא שחקן משמעותי בתחום המלונאות, בארץ ובעולם, ואני סמוך ובטוח כי הידע שלי בתחום מרחבי העבודה יחד עם הידע של הרשת בתחום המלונאות יהפוך את המיזם למצליח ומשגשג".

לרשת פתאל 186 מלונות ב-19 מדינות, ביניהן גרמניה, שוויץ, אוסטריה ספרד, הולנד, איטליה, הונגריה, צ'כיה פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה וקפריסין.

Exit mobile version