Site icon IAS

רשת מלונות פתאל משיקה מחדש את מועדון החברים

חדר במלון NYX הרצליה.הטבות במלונות בארץ ובחו"ל. צילום איה בן עזרי

רשת המלונות הישראלית הבין-לאומית פתאל, עלתה בקמפיין רחב היקף בשם: "פתאל וחברים"  שבו הרשת עדכנה את מיתוגו החדש של מועדון החברים ואת השפה התקשורתית החדשה המאפיינת אותו.

מטרת המיתוג החדש היא לחזק את ההתפתחות וההמשכיות של מועדון החברים ברשת ולשייך את האורחים לאווירה קהילתית חברית יותר, קלילה יותר ומשפחתית הרבה יותר.

במסגרת המיתוג החדש נוספה הטבה ייחודית ומשמעותית לחברי המועדון: מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ומקבלים את הלילה ה-11 במתנה למימוש במלונות פתאל בארץ והן במלונות של הרשת בחו"ל.

מאיה אשכנזי, מנהלת מועדון פתאל וחברים, מסרה: "השקת מיתוג המועדון בשמו החדש, "פתאל וחברים", מבוססת על מחקרים שביצענו, מהם עולה כי החיבור בין שם המועדון לשם הרשת תורם להעלאת תחושת השייכות והנאמנות של האורח. כרשת שמרכזת תחתיה מעל ל-210 מלונות בארץ ובעולם, חשוב לנו שגם במועדון החברים שלנו תורגש תפישת המותג של מתן האפשרות לכל אורח לבחור את סוג האירוח המועדף עליו, הלוקיישן הרצוי עליו בארץ או בעולם ובמחירים המתאימים לכל כיס, תוך תחושת החברות והקהילתיות של האורח במועדון.

הקמפיין צולם במלונות הרשת בישראל ובאירופה, במטרה להעביר את החשיבות שהרשת מייחסת לרב-גוניות של השירותים שהיא מעניקה לאורחים. הכוונה של הקמפיין היא גם להציג את המותג 'פתאל', ובפרט את מועדון החברים שלו, ככזה הפועל גם בארץ וגם בעולם.

הקמפיין עלה לאוויר בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, ביו-טיוב וברשתות החברתיות, כשהוא מלווה בשפה התקשורתית החדשה של הרשת. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ביותר מ-3 מיליון שקל.

מלון לאונרדו רויאל אמסטרדם. צילום יח"צ

מלונות פתאל פרוסים בישראל מצפון לדרום וממוקמים על שפת ים התיכון, ים סוף וים המלח. המלונות פועלים בקונספציות שונות וחדשניות המתאימות לכל כיס, ומאפשרות לקהל הנופשים לנצל את זמן החופשה במגוון דרכים והרכבים, כדוגמת חופשות פעילות, חופשות זוגיות רומנטיות, עסקים, כנסים ונופש, ומגוון רחב של חופשות משפחתיות.

באירופה המלונות משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-'NYX', והם ממוקמים ביעדים פופולריים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.

כרשת מלונות המרכזת מעל 210 מלונות בארץ ובאירופה, נדרשת יצירת זהות ושפה משותפת בין כל המלונות, ומכאן המסר המלווה את הרשת: 'פתאל – בית של מלונות בארץ ובעולם'. בפתאל מאמינים כי על אף פריסת המלונות רחבת ההיקף, לכולם שפה משותפת וכולם מתכנסים ל"בית אחד" שהוא בית של מלונות בארץ ובחו"ל.

Exit mobile version