Site icon IAS

רשת מלונות סי הוטלס מתחדשת בחדרי בוטיק ואולם כנסים

אחוזת אסיינדה ביער, המלון הגלילי של רשת סי הוטלס, והאגף החדש שנפתח בקיץ. צילום יח"צ

במלון אחוזת הספא והנופש אחוזת אסיינדה ביער של רשת סי הוטלס, השוכן במרומי הגליל המערבי (בסמוך לכפר ורדים), הושק מתחם חדרי גליל הכולל 4 חדרי בוטיק בעיצוב מודרני עם מרפסת-דק המובילה לגינה פסטורלית, על רקע נוף החורש הטבעי של המלון. החדרים מותאמים לאירוח זוגי או משפחתי.

המלון בנוי כאחוזה ספרדית אותנטית בשילוב מרחבים ירוקים ומטופחים, מקושטים בערסלים ונדנדות, בריכה כפרית, מגרשי ספורט, מיני גולף, חדר כושר ומועדון ילדים. גולת הכותרת של האחוזה היא מרכז ספא מרהיב הממוקם בלב יער ומציע מגוון רחב של מתקנים. את כל אלה משלימה חוויה קולינארית ייחודית. ארוחות גורמה משובחות ועשירות ומנות גליליות ברוח האזור. בסביבת המלון מגוון רחב של מסלולי טיול ואטרקציות.

חדר גליל באגף החדש של אחוזת אסיינדה ביער. צילום יח"צ

ואילו במלון נווה אילן השוכן בלב הנוף הקסום של הרי יהודה, הושקו 3 סוויטות יוקרתיות בגודל של 35 מ"ר ו-4 חדרי ג'קוזי. הסוויטות, בעיצוב עדכני עם יציאה לגינה או מרפסת מותאמות לאירוח זוגי או משפחתי וחדרי הג'קוזי מיועדים לאירוח זוגי בלבד.

אולם כנסים הצופה אל הרי יהודה

מלון נווה אילן מותאם לחופשה משפחתית, לבילוי אתגרי או רומנטי, כמו גם לכנסים יוקרתיים. סביבת המלון משופעת באטרקציות: מסעדות, יקבים, בתי בד, שבילי טיול מסומנים, פארקים, מסלולי אופניים וחורשים טבעיים. לאחרונה נפתח במלון אולם כנסים חדש הצופה להרי יהודה ומוביל אל טרסה צמודה למדשאות מוריקות. האולם מיועד לכנסים ולאירועים פרטיים והוא מצטרף לאולמות הקיימים במלון שמיצב את עצמו כמלון מוביל לאירוח כנסים מקומיים ובינ"ל.

לדברי מנכ"ל הרשת, דודו עוז: "רשת C HOTELS מונה כיום שלושה מלונות בפריסה ארצית – מלון "אחוזת אסיינדה ביער" המציע חופשה באווירה גלילית, מלון נווה אילן – מלון כנסים המשלב גם חווית נופש למשפחות וסי הוטל אילת. מלונות הרשת מציעים חוויות אירוח שונות למגוון קהלים. אנו ממשיכים כל העת להתחדש עבור אורחינו על מנת לייצר עבורם חווית אירוח שונה וייחודית, תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים בשלושת מלונות הרשת".

מחירים באסיינדה – באמצע השבוע :900 ש"ח לזוג (לינה + ארוחת בוקר) תוספת לילד – 225 ש"ח;  1,140 לזוג (חצי פנסיון)  – תוספת לילד – 285 ש"ח; בסופ"ש –  1,350 ש"ח לזוג (לינה + ארוחת בוקר),  1,670 ש"ח לזוג (ע"ב חצי פנסיון) .

מחירי לינה בנווה אילן –  באמצע השבוע –  חדר עם ג'קוזי (למבוגרים בלבד)  800 ש"ח לזוג (לינה +ארוחת בוקר), 1,040 ש"ח לזוג  (ע"ב חצי פנסיון);  סוויטה –  1,250 ש"ח לזוג (לינה + ארוחת בוקר)  1,490 ש"ח לזוג (ע"ב חצי פנסיון); בסופ"ש 1,620 ש"ח לזוג (ע"ב לינה + ארוחת בוקר ), 1,750  ש"ח לזוג (ע"ב חצי פנסיון).

Exit mobile version