הילטון, אחת מרשתות האירוח הגדולות בעולם, משיקה פתרון חדשני שמפשט את חוויית השהות לאורחים בנסיעות עסקיות. החברה היא הראשונה בתעשייה לשלב תשלומים באמצעות כרטיסים וירטואליים ישירות במערכת ניהול הנכסים (PMS) שלה, במהלך שמאפשר אוטומציה מלאה של פרטי התשלום ומייעל את תהליך הצ'ק-אין.
הפתרון פותח בשיתוף עם Conferma, ספקית טכנולוגיה מובילה בתחום הכרטיסים הווירטואליים, ויחל לפעול באלפי מלונות הילטון ברחבי העולם. בכך, מקבלת תעשיית האירוח העסקי חיזוק משמעותי לתהליכים הדיגיטליים שהיא מציעה ללקוחות תאגידיים.
יתרונות מרכזיים של הטכנולוגיה החדשה:
*חוויית צ'ק-אין חלקה: פרטי התשלום זמינים ישירות בצוות הקבלה – אין צורך בהעברת טפסים ידנית או בכרטיסים פיזיים.
*אבטחה מוגברת: שימוש בכרטיסים וירטואליים חד-פעמיים מפחית את הסיכון להונאות.
*תהליך אוטומטי: חיסכון בזמן והתייעלות בניהול תשלומי B2B והתאמות הוצאות.
פרנק פאסאננטה, סגן נשיא בכיר למכירות גלובליות בהילטון, אמר: "השילוב החדשני של תשלומים וירטואליים ממצב את הילטון כמובילה בחוויית לקוח דיגיטלית מתקדמת. אנו גאים להקל על לקוחותינו העסקיים ולספק להם תהליך חלק, מאובטח ומתקדם."
גם שותפיה של הילטון, כמו Conferma, National Corporate Housing ואמריקן אקספרס, מברכים על המהלך ורואים בו שדרוג משמעותי בשירות לאורחים וייעול תהליכים לספקים.