Site icon IAS

רשת מלונות הבוטיק אטלס: 'חופשת שחרור' לחיילי/ות המילואים

מלון מרקט האוס מרשת אטלס. צילום נתן דביר

על רקע כוונת צה"ל לשחרר בשבועות הקרובים אלפי חיילי/ות מילואים שנלחמו מאז פרוץ האירועים הנוראים של השבעה באוקטובר, יוצאת רשת מלונות הבוטיק אטלס במבצע מיוחד – "חופשת שחרור".

במסגרת המבצע, שתוקפו מה-10.01 ועד סוף מרץ 24', תינתן למילואימניקים ולמילואימניקיות, המשרתים והמשוחררים, הנחה גורפת של 30% על תעריפי הלינה בכל 16 ממלונות הרשת, בכל ימות השבוע (כולל סופי שבוע), עבור אירוח יחיד או זוגי, בכפוף להצגת תעודת מילואים ובהזמנה באתר הרשת או במוקד הטלפוני שלה.

 לדברי ירון ליפמן, סמנכ"ל מטה ברשת מלונות אטלס: "מזה שלושה חודשים, עשרות אלפי חיילים וחיילות מילואים עושים לילות כימים עבור מדינת ישראל והגנה על בטחונה. כמילואימניק פעיל בעצמי, אין לי ספק לגבי הצורך שלהם בחופשת רגיעה והתאווררות כחול-לבן, ומכאן יזמנו את המבצע שמעניק להם הנחה משמעותית במחיר החופשה.

"כמי שנרתמו כבר מן היום הראשון, לצד כל ענף המלונאות, לטובת אירוח מפונים וכתורמים מאות חדרים לאירוחם ולאירוח חיילים וחיילות בעת הזו, עבורנו זה המשך טבעי ליכולת שלנו להפגין את התמיכה של העורף כלפי מי שנותנים את הכל, והשאירו מאחוריהם את הבית, המשפחה והעבודה".

להזמנות: https://www.atlas.co.il/   *3411

מלון בצלאל מרשת אטלס. צילום סיון אסקיו
Exit mobile version