Site icon IAS

רשת מלונות דן קיבלה את עיטור הוועד הפראלימפי

מימין: רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, החותרת הפראלימפית סימונה גורן וקואיצ'י מיזושימה, שגריר יפן בישראל. צילום דייגו מיטלברג

רשת מלונות דן, נותנת החסות למשלחת הפראלימפית של ישראל, קיבלה את עיטור הוועד הפראלימפי הישראלי במהלך ערב הצדעה לספורט הפראלימפי וטקס פרידה ממשלחת ישראל לטוקיו לפני יציאתה למשחקים. האירוע נערך במעמד שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר ושגריר יפן בישראל, מר קואיצ'י מיזושימה.

באירוע, שהתקיים במלון דן תל אביב, הוצגו כל הספורטאים במשלחת הפראלימפית הישראלית לטוקיו שיפתחו ב-14 באוגוסט, שבועיים לאחר סיום המשחקים האולימפיים, באותם מתקנים ותחת אותה ועדה מארגנת.

בין הספורטאים במשלחת לטוקיו שנכחו באירוע: מורן סמואל, פסקל ברקוביץ, דורון שזירי ועוד. כמו כן, באירוע נפרדו מהשחיינית המעוטרת ענבל פיזרו שפרשה לאחרונה.

הערב נפתח בברכה של שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, שבירך את 30 חברי המשלחת הישראלית לטוקיו. לאחר הצגת המשלחת לטוקיו, הוענק עיטור הועד הפראלימפי לארגונים ואנשים שתרמו בצורה משמעותית לקידום הספורט הפראלימפי בישראל.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן קיבל את "עיטור הוועד הפראלימפי" על כך שהרשת הינה נותנת החסות למשלחת זאת האולימפיאדה הרביעית ברציפות.

בנימוקי ההחלטה נכתב: "מלונות דן ראויים לעיטור על נכונותם הנדיבה להוות בית לספורט הפראלימפי ולאירועים של הוועד הפראלימפי הישראלי, על ליווי תומך ומחבק לאורך למעלה מעשור, ועל אירוח הספורטאים ברוחב לב במלונות הרשת והענקת תחושה של 'בית פראלימפי'  מאז אולימפיאדת בייג'ין 2008, דרך לונדון 2012, וריו 2016 ועד טוקיו 2020 (2021).

כמו כן, קיבלו את עיטור הוועד הפראלימפי הגברת לימור לבנת, שרת התרבות והספורט לשעבר ומר מתן וילנאי, שר המדע התרבות והספורט לשעבר על החלטות שקיבלו במהלך כהונתם שתמכו ושיפרו את מצב הספורט הפראלימפי בישראל.

על מקבלי העיטור של הוועד הפראלימפי החליטה ועדה בראשותה של השופטת (בדימוס) הגב' נורית אחיטוב, שכללה את עו"ד שרון חודרלנד, מר משה-מוץ מטלון, מר טל ברודי, ומר אריה רוזנצווייג.

Exit mobile version