Site icon IAS

רשת מלונות אוליב פותחת עוד שני מלונות בתל אביב

מלון גורדון עם הגג הצופה אל הים. צילום רשת מלונות אוליב

רשת מלונות אוליב שבבעלותו של עמית פורת, פותחת שני מלונות בתל אביב: מלון הבוטיק "גורדון" נמצא במבנה שהוקם לפני כ-90 שנה בראשית ימיה של תל אביב. המלון ממוקם ברחוב גורדון פינת הירקון וכולל 10 חדרים מפוארים וסוויטות הפרוסות על פני 3 קומות עם מרפסות הפונות אל חוף הים. עוד כולל המלון מסעדה כשרה ('נינה סושי') ובמסגרת העסקה עם רשת מלונות אוליב, שופצו החדרים ונוסף גם ספא חדש הכולל חדרי טיפולים, ג'קוזי וסאונה על גג המלון מול הים.

הלובי במלון ביר גארדן בתל אביב. צילום רשת מלונות אוליב

מלון "Beer Garden" – לשעבר מלון "ירדן ביץ" – נמצא ברחוב יונה הנביא, בסמוך לחוף הים וכולל 34 חדרים ושתי סוויטות גן. בחודשים האחרונים השקיעה רשת מלונות אוליב כמיליון שקל בשיפוץ וביצירת קונספט חדש במלון כמלון הבירה הראשון בתל אביב. חדרי המלון ומתקניו שופצו משמעותית ובמסגרת הקונספט הוצבו להנאת האורחים ברזי בירה ישראלית במתחם הקבלה ובטרקלין העסקים החדש.

על גג המלון המשקיף על נוף תל אביב, הוקם בר על הגג הכולל מתחמי ישיבה, תאורה, מוסיקה וגינות נוי. בכוונת הרשת להפעיל במקום – החל מחודשי טרום הקיץ – אירועים ליליים מיוחדים בסימן בירה ישראלית, ביניהם סדנאות בירה, מסיבות ואירועים שונים לקבוצות ולפרטיים.

חדר במלון ביר גארדן ברחוב יהודה הנביא בתל אביב. צילום רשת מלונות אוליב

רשת עם שני מותגים

לדברי פורת, המלונות החדשים של רשת מלונות אוליב בתל אביב מצטרפים אל מלונות נוספים של הרשת בעיר ביניהם מלון "TLV 88" ומלון "White House", לצד מלונות נוספים ברחבי הארץ. "המלונות בתל אביב הם מהמלונות המבוקשים ביותר ברשת לאורך כל ימות השנה, השקענו רבות במלונות החדשים וההשקעה תימשך גם בחודשים הקרובים לטובת הקהל", הבטיח פורת.

ההכרזה על פתיחת המלונות החדשים בתל אביב של הרשת מגיעה לאחר שבחודש שעבר הכריז פורת על פתיחת מלון בירושלים תחת המותג השני בבעלותו – רשת מלונות רימונים –"רימונים סיטי סנטר ירושלים", שיהיה מלונה השני של רשת מלונות רימונים המחודשת בישראל – הלוא הוא מלון "שני" במרכז העיר אשר יכפיל בשיפוץ משמעותי את מספר חדריו. "כחלק מהתוכנית האסטרטגית שגיבשנו, מלונות גדולים ובהם מעל 100 חדרים ינוהלו במסגרת רשת מלונות רימונים ומלונות בוטיק כמו המלונות בתל אביב וכפרי נופש ינוהלו על ידי רשת מלונות אוליב. בשנה הקרובה יתווספו מלונות חדשים אל שני המותגים ובקרוב ייפתח מועדון לקוחות משותף לשתי הרשתות בשיתוף פעולה, ממנו יוכלו ליהנות עשרות אלפי חברים", סיכם פורת.

Exit mobile version