Site icon IAS

רשת ישראל קנדה מלונות מתרחבת ומגיעה גם לירושלים

ראובן אלקס מנכ"ל ושותף ברשת ישראל קנדה מלונות צילום אייל יצהר

רשת ישראל קנדה מלונות חתמה על הסכם ניהול ושכירות עם משפחת לוי הבעלים של מלון "שלום ירושלים" לתקופה של 20 שנים. תקופת הניהול תחל עם סיום המלחמה. למלון מוניטין רב שנים וממוקם בשכונת עין כרם הציורית, ובמרחק כ 10 דקות נסיעה ממרכז העיר. מיקומו הגבוה של המלון מאפשר תצפית מרהיבה על נופי העיר

במלון 288 חדרים אשר ישופצו במהלך השנתיים הקרובות בעלות של כ- 20 מיליון שקלים. בימים אלו מקימים במלון בנוסף לחדרי האירוח 4 סוויטות מפוארות הכוללות בריכה פרטית לכל אחת מהסוויטות המשקיפות לנוף של כל העיר ירושלים. במלון מרכז כנסים , ספא ובריכה חצי אולימפית.

לדברי ראובן אלקס, שותף ומנכ"ל רשת ישראל קנדה מלונות: "אחד היעדים המרכזיים של הרשת לשלב מלון בעיר ירושלים, כעת רשת ישראל קנדה פרוסה בכל אתרי התיירות בארץ. למלון פוטנציאל אדיר ואני בטוח שאחרי השיפוץ והוספת הסוויטות, יתארחו בו קהלים חדשים בנוסף על הקיימים והוא יהיה אחד מהמלונות המובילים בירושלים. זהו המלון השלישי אותו אנו מצרפים לשורות הרשת במהלך השנה האחרונה שבמהלכה הגדלנו את מצבת החדרים שלנו בכ- 500 חדרים".

רשת ישראל קנדה מלונות בבעלות ברק רוזן אסי טוכמאייר וראובן אלקס מונה 11 בתי מלון בישראל ועוד 3 בתי מלון ביוון. בנוסף בקרוב הרשת תתחיל בבניית מלון מידטאון ירושלים במחנה יהודה הצפוי להיפתח בתחילת 2027

הכנסות ישראל קנדה מלונות זינקו ב- 3 הרבעונים הראשונים של 2023 בכ- 24% לסך של 232 מיליון שקלים לעומת סך של 188 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

Exit mobile version