Site icon IAS

רשת המלונות ALUMA פותחת את מלון Skylark באתונה

מלון Skylark באתונה. צילום BHE

רשת המלונות הבינלאומיתAluma , אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, מודיעה על פתיחתו של מלון Skylark הממוקם בכיכר Omonoia שבמרכז העיר אתונה, יוון.

מלון Skylark, בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באזור מרכזי ושוקק חיים, ומציע לאורחיו שפע של מתקנים לחופשה מושלמת, בהם גג יפהפה המשקיף על העיר, עם נוף פנורמי של אתונה והאקרופוליס. הגג ב-Skylark הוא המקום המושלם להירגע, לטבול בבריכה, ליהנות מקוקטייל נהדר, ולספוג את אווירת החופש בלב העיר. במלון מסעדה המציעה תפריט עשיר, שנותן מענה למגוון טעמים והעדפות, מרכז בריאות עם חדר כושר ומתחם ספא המציע מבחר של טיפולים.

בזכות מיקומו יוצא הדופן והעיצוב המסוגנן שלו, Skylark הוא מלון מושלם עבור תיירים ואנשי ועסקים מכל רחבי העולם. המלון מציע מספר סוגי חדרים לאירוח, כשבכל חדר WIFI ומכונת אספרסו, ובחלקם מרפסת עם נוף לעיר.

לרגל הפתיחה, במהלך החודשים מרץ-אפריל, מציעה רשת ALUMA מחירי השקה מיוחדים ו-10% לחברי 'מועדון חוג השמש' של ישרוטל.

מלון Skylark באתונה. צילום BHE

מחירי ההשקה:

*חדר קוזי (COZY): חדר נוח ונעים המתאים לזוג. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח  על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3  – החל מ- 288 יורו.

*חדר אטריום (ATRIUM): חדר קלאסי עם מרפסת, מתאים לאורח אחד או שניים. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3 – החל מ- 302 יורו.

*חדר סאווי (SAVVY): חדר קלאסי עם מרפסת המציעה לאורחים נוף של העיר, מתאים לשני אורחים. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3 – החל מ- 317 יורו.

*חדר סופריור (SUPERIOR): חדר מעוצב ומרווח לנוחות אולטימטיבית. מתאים ל-3 אורחים. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3 – החל מ- 360 יורו.

*סוויטה ג'וניור (JUNIOR SUITE): חדר גדול במיוחד עם מרפסת המשקיפה על נוף העיר. מתאים ל-3 אורחים + תינוק. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3 – החל מ-  403 יורו.

*גראנד סוויטה (GRAND SUITE): החדר האולטימטיבי בנוחות ופינוק, עם מרפסת גדולה, לחוויה סופר מפנקת. מתאים לשני אורחים. מחיר לדוגמא: לזוג, אירוח על בסיס לינה בלבד, ל-2 לילות בין התאריכים 26-28/3 – החל מ- 1600 יורו.

פרטים והזמנת חופשה במלון Skylark של רשת Aluma: 08-6387741

Exit mobile version