Site icon IAS

רשת המלונות הבינלאומית ALUMA רכשה את מלון סבוי ברומא

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. צילום אילן בשור

רשת המלונות הבינלאומית Aluma, אחות לרשת המלונות ישרוטל בישראל, מתרחבת באירופה ומודיעה על השלמת עסקת הרכישה של מלון סבוי ברומא. היקף העסקה נאמד בכ- 68 מיליון אירו.

מלון סבוי ברומא, שוכן בבניין היסטורי המיועד לשימור, ברחוב וויה ונטו, אחד הרחובות הראשיים והמפורסמים ברומא, בלב המרכז התיירותי של העיר. במלון 130 חדרי אירוח, שטחי הסעדה, מסחר ובר על הגג עם נוף פנורמי לעיר. טרם פתיחתו, צפויה החברה לבצע במלון עבודות שיפוץ ושדרוג משמעותיות בהיקף של כ-30 מיליון אירו נוספים. על פי התכנון, המלון המחודש צפוי להיפתח במהלך הרבעון השלישי של שנת 2026 ויופעל  תחת המותג Aluma.

במקביל, בימים אלה מקדמת החברה את הקמתו של מלון סוויטות אולטרה יוקרתי נוסף השוכן ברחוב ויה דה לה סקרופה במרכז הרובע ההיסטורי ברומא. במלון 36 סוויטות רחבות ידיים עם מרפסות פונות לרחוב המרכזי, שטחי מסחר, סוויטה נשיאותית מפוארת, בית קפה פטיסרי ומסעדת שף.

רשת מלונות ALUMA הושקה רשמית בחודש מרץ 2024, אז הודיעה על פתיחתם של  4 מלונות ביוון, שלושה באתונה ומלון נוסף בסלוניקי בהשקעה של כ- 70 מיליון אירו. נכון להיום שניים מהמלונות באתונה (מלון SKYLARK ומלון ANISE) נפתחו ופועלים באופן מלא והמלון השלישי באתונה (מלון ADIA) עתיד להיפתח ברבעון הראשון של שנת 2025.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל: "האסטרטגיה של רשת  ALUMA נשענת על פתיחת מלונות בערים המתוירות ביותר באירופה. כצעד ראשון בחו"ל בחרה החברה באתונה וברומא כשני יעדים מרכזיים ליזמות ופיתוח נכסים מלונאיים. אתונה, משום הקולינריה העשירה, המגוון בתמהיל המוצרים הפוטנציאלי, כמו גם הפיתוח  המשמעותי שחל בה בשנים האחרונות וסמיכותה לישראל ורומא שנחשבת לאחד משלושת היעדים התיירותיים המובילים באירופה, עם למעלה מעשרה מיליון תיירים שפוקדים אותה מידי שנה, ההיסטוריה העשירה, היוקרה ואינסוף אתרי התיירות והאטרקציות הפזורים בעיר. הרשת נהנית מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל. כחברה אחות של ישרוטל, ALUMA מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים, בסטנדרטיים עולמיים של  שלמות ומצוינות. בכוונתנו לקדם את החברה והמותג ALUMA כרשת שתיתן  מענה לכלל שוק התיירים בעולם, כמו גם לתייר הישראלי עם היצע רחב של מלונות  בהם ייהנו אורחיה מחוויות אירוח איכותית וייחודית".

ישרוטל מפעילה כיום 23 מלונות בישראל תוך שהיא פועלת להקמתם של עשרה בתי מלון נוספים שיפתחו במהלך שלוש השנים הקרובות בכל רחבי הארץ מתוך כוונה מובהקת לשמר את מעמדה ולחזק עוד יותר את המותג בישראל.

עם קהל לקוחות נאמן ולמעלה מ-250,000 חברים במועדון חוג השמש ובהמשך ישיר וטבעי למיצובה של ישרוטל כרשת המלונאות האיכותית והמובילה בישראל, החליטה החברה לעשות שימוש נרחב בידע, המוניטין והיכולות שפיתחה ורכשה על מנת לשרשר את ההצלחה בשוק המקומי לטובת פיתוח המותג הבינלאומי ALUMA . בשלב ראשון מתכוונת החברה ליצור תמהיל מאוזן בין כמות המלונות בארץ לזו שבחו"ל, כאשר בשלב השני בכוונת החברה להרחיב עוד יותר את הפיתוח לחו"ל ולהפעיל כ-100 מלונות.

Exit mobile version