Site icon IAS

רשת דן מטמיעה את מלונות רימונים שרכשה: רות צפת והמעיין נצרת

בר הלימונדה בדן קיסריה ריזורט. מונה מנכ"ל חדש. צילום אורי אקרמן

לאחר שבחודש פברואר השנה רכשה רשת מלונות דן חלק ממלונות רימונים שהיתה בבעלות הכשרת היישוב, הודיע היום רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, על סבב מינויים חדשים במלונות הרשת:

מתן לרנר מנכ"ל דן קיסריה ריזורט. צילום יח"צ

מתן לרנר מונה למנכ"ל דן קיסריה ריזורט שהושק מחדש באפריל 2019. לרנר שימש במגוון תפקידים בכירים בחברת ההסעדה והמלונאות R2M, ביניהם ניהול מסעדת הבראסרי בתל אביב וניהול מלון מונטפיורי בת"א.

לרנר יחליף בתפקיד את רונית רונן, אשר מונתה למנכ"לית מלון רות צפת – אחד המלונות שאותם רכשה הרשת לאחרונה מרשת רימונים. רונן תוביל את שדרוג המלון והטמעת יסודות השירות והאיכות הנהוגים במלונות דן.

רונן חזרה למלונות דן לפני 4.5 שנים, במהלכן ניהלה את מלון דן קיסריה, כשקודם לכן כיהנה במספר תפקידי ניהול במלונות דן במשך 14 שנים. במסגרת תפקידה היה לרונן חלק משמעותי בפתיחה המחודשת של המלון באפריל 2019 והפיכתו לדן קיסריה ריזורט, ובכלל זה סייעה בגיבוש הקונספט החדש והטמעתו לצד דניאל פדרמן.

רונית רונן, מנכ"לית מלון רות צפת

רונן החליפה בתפקיד את טלי קדוש, אשר מונתה למנכ"לית מלון דן בוטיק ירושלים. קדוש הצטרפה למלונות דן עם רכישת מלונות רימונים בתחילת השנה, כמנכ"לית מלון רות צפת. בחצי שנה האחרונה קדוש הצליחה להביא לשיפור רמת שביעות רצון האורחים מאז פתיחתו המחודשת של המלון באפריל 2019.

קדוש החליפה בתפקיד את בן ינובר, אשר מונה למנכ"ל מלון דן פנורמה ירושלים. ינובר הוא בעל ניסיון עשיר בענף המלונאות והוא חלק ממשפחת מלונות דן ב-23 שנים האחרונות. ינובר ביצע מספר תפקידים ברשת – החל מסמנכ"ל מלון דן אכדיה, סמנכ"ל מלון דן פנורמה ירושלים, מנכ"ל מלון גני דן אשקלון ומנכ"ל דן בוטיק ירושלים.

ואילו עטיה עשמאוי מונה למנכ"ל מלון המעיין נצרת. עשמאוי יוביל את שדרוג מלון המעיין נצרת והטמעת יסודות השירות והאיכות הנהוגים במלונות דן. גם מלון המעיין נצרת היה בעבר בבעלות רשת רימונים. עשמאוי הוא בעל ותק של 34 שנים במלונות דן, במסגרתן מילא מגוון רחב של תפקידים, לרבות תפקידי ניהול במלונות החברה בחיפה, קיסריה ואילת. במסגרת תפקידיו האחרונים ניהל עשמאוי את מלון דן אילת, דן פנורמה חיפה ודן כרמל בחיפה.

Exit mobile version