Site icon IAS

קהילת הרצים של 'מרתון ישראל', מחזקת את המלונאים

סיוריצה בתל אביב מיוז - צילום. מוי קסמן FunRunisrael

חובבי הריצה וחברי קהילת מרתון ישראל שמונה כ-100 אלף אישה ואיש, נקראת לדגל ותומכת במלונאי תל אביב, הפעם במלון מיוז. לטובת חיזוק המלונאים בעת הזאת, כשלא מגיעים תיירים לארץ, הופקה לקהילת הרצים חופשה אורבנית במלון 'מיוז', בתל אביב שתשלב ריצת שקיעה וסיוריצה בזריחה, הרצאות מרתקות והכל במחיר מיוחד ונמוך.

אז מה בתוכנית?

קבלת פנים ביום חמישי, כיבוד קל וקבלת חדרים, אחה"צ (16:30) יציאה לריצת שקיעה עם מוי קסמן – "יפו בניחוח קריסמס", משך הריצה כ-7 ק"מ. בהמשך ארוחת ערב במלון ולאחריה סאשן הרצאות מרתקות , 'מאפס ל-120' עם שרון גוברין, 'לא זאת לא תשובה סופית' – עם מוי קסמן והרצאתו המרתקת של עופר פדן, 'מה כבר יצא ממך'. למחרת השכמה לקפה ותמרים, ויציאה ל'סיוריצה' בזריחה – תל אביב המחתרתית, באורך כ-7 ק"מ. חזרה למלון לארוחת בוקר ופאנל סיכום.

מלון הבוטיק MUSE הוא מלון שיקי וצבעוני ובו 35 חדרים בלבד, הממוקם במרכז תל אביב, מרחק 5 צעדים מחוף הים. במלון מעניק מרחב חוויה השואבת השראה מהחדשנות הישראלית, כזו המשולבת עם מודעות לסגנון חיים, נוחות ובריאות. מיקומו מנצח, מהעבר האחד נווה צדק הפסטורלית, מהעבר השני מחכים לכם אינספור ברים ומסעדות, ובין כל אלה – רצועת הים הנהדרת של תל אביב. המלון מאפשר להיות במקום בו הכל קורה, מהנוחות האינטימית של כתליו המעוצבים. בואו להרגיש את הדופק הפועם של העיר הלבנה ולהיות חלק מהסצנה האורבנית המובילה!

ברחבי המלון תלויות יצירות אמנות נהדרות, כולן שייכות לאמנים ישראלים צעירים ומבטיחים, לצד אמנים מוכשרים ומוכרים. בשיתוף פעולה ייחודי עם עמותת "לצאת מהקופסא", עמותה שחרטה על דגלה לקדם את תחום העיצוב בישראל, המלון מעניק במה אמנותית מכובדת לטובי המעצבים הצעירים. בחדרים, לעומת זאת, יחכו לכם יצירות מדהימות של האומנית HAGARA.

מלון מיוז תל אביב צילום. אסף פינצ'וק.

תאריך: 6-7/1/2022, חמישי – שישי

מחיר לכל הפעילות – על בסיס חצי פנסיון : ליחיד – 580 ₪ , לזוג – 650 ₪ .

הזמנות מלון מיוז:  03-5430580

e-mail : reserve@hotelmetropolitan.co.il

Exit mobile version