Site icon IAS

קבוצת אמסלם תשווק אי יוקרה פרטי באיי סיישל

וילה עם בריכה באי הפרטי שמשווקת מעתה אמסלם תיירות ונופש באיי סיישל. צילום יח"צ חו"ל

קבוצת אמסלם תיירות ונופש, נבחרה לנציגה הרשמית לשיווק אי היוקרה הפרטי Island Fregate באיי סיישל.

Fregate Island ידוע כאחד האיים המובילים והמסקרנים בעולם. מזה שנים האי מהווה נחלתם של משפחות אצולה, אנשי עסקים וכוכבי הוליווד הודות ליופיו המרהיב, ייחודיותו ולפרטיות המוחלטת שהוא מציע לאורחיו הרחק ממצלמות הפפראצי. האי מהווה שמורת טבע ייחודית המשמרת את המערכת האקולוגית ומחבקת את הטבע הפראי. קיומם של צבי ים ויבשה באי תורמים גם הם ליצירת חווית האירוח.

Fregate Island private משתרע על פני שטח של כ-2.19 קמ"ר וכולל שבעה חופים פרטיים מרהיבים ביופיים. ההגעה אל האי מתאפשרת באמצעות מסוק פרטי. האי כולל 13 וילות עם בריכה ושלוש וילות עם בריכה זוגית. בנוסף לכך, וילה מלכותית The Banyan hill estate המשתרעת על פני שטח של למעלה מ-1,100 מ"ר עם מיטב האבזורים. וילות עם בריכה צמודה משתרעות על 450 מ"ר.

האי שמורת טבע ייחודית המשמרת את המערכת האקולוגית. צילום יח"צ חו"ל

אורחי האי ייהנו מרמת אירוח הגבוהה ביותר על בסיס אירוח מלא, כולל בר אלכוהול יוקרתי ותוצרת מקומית הכלולים במחיר, עוזר צמוד בכל וילה לאורך כל משך השהות, ארוחות שף מושקעות בלוקיישנים ייחודיים ויצירתיים באי, קלנועית חשמלית צמודה (באגי) לניידות חופשית באי, דייג, צלילה בריף היפה בעולם, טיולים רגליים, סיורים מודרכים בטבע, ספא מפנק, שיעורי יוגה על צוק המשקיף על האי, חדר כושר, ביקור בחממה המאפשרות גידול עצמאי של הפירות והירקות הטריים בטכנולוגיות מתקדמות ועוד.

לדברי יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, בשנה האחרונה נרשמה דרישה של  כ-15% מלקוחות הקבוצה לחופשות מיוחדות ויוקרתיות באזורים פחות מתויירים ובתוליים, בהם יכולים הם לחזור להיות אנונימיים למשך ימי החופשה. "אנו צופים כי פתיחת יעד מסקרן זה תוביל לגידול משמעותי בהיקף המכירות של הקבוצה בשנה הקרובה", העיד אמסלם.

עלות השהות ללילה באי היא החל מ-4,000 יורו לווילה.

Exit mobile version