Site icon IAS

עוד מותג יוקרה בדרך לישראל: פולמן של רשת אקור

מלון פולמן בלונדון. מלונות עסקים נחשבים בכל הערים. צילום Pullman

בכנס ההשקעות במלונות  (IHIS) שהתקיים היום במלון הילטון בתל אביב בשיתוף משרד התיירות, עלה כי רשת המלונות הצרפתית-בינלאומית אקור (ACCOR), תנהל את המלון של הקבלן שלמה דהוקי במבשרת ציון תחת מותג היוקרה פולמן (Pullman). ההסכם נחתם לפני יומיים והמלון מתוכנן להיות ברמה של 5 כוכבים לפי התקנים של משרד התיירות.

האישור לבניית המלון ניתן כבר ב-2015 והוא אמור לכלול כ-260 חדרים. פולמן ירושלים יכלול גם אולם כנסים, אגף ספא הכולל בריכת שחיה סגורה ובריכת שחיה פתוחה. את הפרויקט יזמה חברת מלונות החוף הצפוני בע"מ, והוא נבנה, כאמור, על ידי הקבלן הירושלמי הוותיק דהוקי, המתגורר במבשרת ציון.

המלון צפוי להיפתח ב-2022 במבשרת ציון, עשרה קילומטר מירושלים, מעל כביש מס.1.

אמנם מדובר במותג שלא מוכר עדיין בישראל, אולם מותגים אחרים של אקור כבר נמצאים כאן. לאקור קשת של מלונות ממלונות יוקרה ועד מלונות עממיים ואף אכסניות.

רשת אקור פעלה בעבר בישראל, עד שבשנת 2007 נמכרו חמשת מלונותיה לחברת אזורים, שבתורה נמכרה אחר כך לרשת פתאל. כיום פועלים בישראל המותגים M-gallery David Tower מרשת סופיטל – שהוא מותג יוקרה נוסף של אקור וכן שני מלונות במותג העממי איביס בירושלים.

הלובי במלון דיוויד טאואר בנתניה. צילום אסף פינצ'וק

אהרן ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס בישראל, אמר עם פתיחת מלון איביס סטיילס בירושלים בחודש מרץ השנה, שרשת מלונות אקור רואה פוטנציאל גדול בפיתוח התיירות במדינת ישראל ובירושלים בפרט וכי הוא מקווה שתוכניות הפיתוח השאפתניות של הרשת בארץ יתממשו.

המותג פולמן מתאים לאנשי עסקים והוא נמצא בערים נחשבות רבות בעולם. לרשת מלונות אקור כ-4,600 בתי מלון, אתרי נופש ודירות מגורים ב- 100 מדינות. רשת המלונות מעסיקה צוות של מעל ל- 250,000 עובדים ייעודיים בעולם.

המותג פולמן מצטרף למותגים יוקרתיים אחרים שנכנסים לישראל בסערה שכבר נודע עליהם ובהם סיקס סנסס, מנדרין אוריינטל, קמפינסקי, ארבע העונות ואחרים והשאלה הגדולה היא מי יעבוד בהם ויספק את השירות העילי הדרוש למלונות מסוג זה.

Exit mobile version