Site icon IAS

סין אסרה האקר שניסה לסחור במידע של רשת אקור

מותג איביס של קבוצת המלונות אקור שנמכר גם בסין. צילום Depositphotos

משטרת שנגחאי אסרה אדם הקשור לפריצה למידע של חברת המלונות הסינית Huazhu, אחרי שהחשוד ניסה למכור את המידע באמצעות הרשת – ללא הצלחה. ההאקר גנב מידע מהמלונות החברות בקבוצה וניסה למכור אותו באתרי אינטרנט מחוץ לסין. Huazhu היא מחברות המלונות הגדולות בסין והשותפה המקומית של ענקית המלונאות אקור (AccorHotels).

החברה הסינית, הנסחרת בנסד"ק, הודיעה לבורסה בניו יורק כי החשוד גם ניסה לסחוט את Huazhu, אך ללא הצלחה.

המידע שעלול היה להיות מודלף כלל מידע אישי של חברי מועדון הלקוחות ובהם מספרי זהות, רישומי צ'ק-אין למלונות, שמות האורחים, מספרי סלולרי וכתובות דואר אלקטרוני. משטרת שנגחאי ממשיכה בחקירה.

Huazhu מפעילה יותר מ-3,000 מלונות בכ-370 ערים בסין, כולל את המותגים איביס ומרקיור של מלונות אקור. לפני ש-Huazhu חתמה על ברית ארוכת-טווח עם אקור בשנת 2014 כדי לעזור לקבוצה הצרפתית להתפתח בשוק הסיני, היא חוותה גם כן פריצה למאגר הנתונים.

בתחילת השנה נמתחה ביקורת על ענקית המסחר הסינית הסינית עליבאבא, על אופן הטיפול שלה בנתוני המשתמשים במקרה מסויים, שמדגיש את החששות הגוברים לפרטיות במדינה ההיפר-דיגיטלית הזו.

כזכור, באחרונה עברה חברת התעופה בריטיש איירווייס  גם כן פריצת אבטחה..

רשת אקור מתפרסת גם לעבר ארצות הברית. צילום Depositphotos

אקור ממשיכה להשקיע

בתוך כך, קבוצת אקור תרכוש 50% מאחזקות של רשת הבידור SBE (המוחזקות בידי Cain International) בהשקעה כוללת של 319 מיליון דולר. בבעלות הרשת מותגי המלונאות Morgans ובהם Delano, Mondrian ו- Hudson.

סבסטיאן באזין (Sébastien Bazin), נשיא ומנכ"ל מלונות אקור, אמר כי שותפות אסטרטגית זו עם אחת הקבוצות החדשניות ביותר בתחום הלייף סטייל היוקרתי בעולם, מרחיבה את טביעת הרגל של AccorHotels במגזר זה, שצומח במהירות, בערים אמריקאיות ובהן מיאמי, לוס אנג'לס ולאס וגאס וכן ביעדים בינלאומיים אחרים. "היוקרה החדשה נסובה סביב חוויות ייחודיות וקונספטים מדהימים בתחום הלייף סטייל ולמותגי SBE יש את הידע שישלים בצורה מושלמת את הפורטפוליו של אקור. אנחנו נשארים מחוייבים לספק את כל אורחינו באמצעות שירות שאין כמוהו וחידוש מתמיד של חוויות ברחבי העולם", אמר.

הרכישה של מניות SBE היא הדוגמה העדכנית ביותר למסע הרכישה של אקור, שמגיע בעקבות רכישת מניות ב- Mantis Group  Mantra Group ,Mama Shelter ובמלונות 25hours.

לפי דיווחים, אקור מתעניינת גם ברכישת מניות מיעוט בחברת התעופה הצרפתית אייר פראנס/קלמ.

Exit mobile version