Site icon IAS

מריוט אינטרנשונל השיקה תוכנית נאמנות ל-120 מיליון חבריה

מלון ריץ קרלטון הרצליה, מצורף לתוכנית הנאמנות של מריוט הבינלאומית צילום יח"צ

המותג החדש של רשת מלונות מריוט אינטרנשונל – Marriott Bonvoy  – הושק אתמול, ה-13 בחודש, ברחבי העולם. התוכנית מאחדת את שלושת מועדוני הנאמנות של רשת מלונות Marriott הבינלאומית: Marriott Rewards , (SPG)  Starwood Preferred Guest ו-Ritz-Carlton Rewards ותפעל מעכשיו כתוכנית נאמנות אחת, עם הטבות מאוחדות ומגוונות. בכך היא הופכת לתוכנית מועדון החברים הגדולה בעולם בתחום התיירות עם למעלה מ-120 מיליון חברים.

לפי הודעת רשת מריוט, Marriott Bonvoy  מסמנת מהפכה בעולם התיירות, כיוון שהיא מייצגת יותר מאשר תוכנית נאמנות. מדובר בתוכנית טיולים ייחודית שנועדה להחיות את הפורטפוליו של המותגים הגלובליים שלה ב-129 מדינות.

התוכנית החדשה פונה ללקוחות של  30 מותגי מלונאות ולמעלה מ-6,700 בתי מלון  של מריוט. ביניהם ,JW MARRIOT, MOXY  ST REGIS  AUTOGRAPH COLLECTION , LE MERIDIEN ,BVLGARI  , RENAISSANCE, W HOTELS,THE LUXURY COLLECTION  , FOUR POINTS  ועוד.

חברי מועדון הנאמנות (Rewards members ) יכולים כעת לאחד את חשבונותיהם ואת הנקודות שצברו תחת חשבון נאמנות אחד בכתובת Marriott.com  או SPG.com וליהנות מהטבות בכל מלונות Marriott ברחבי העולם.

בישראל יש כרגע כ-30.000 חברי מועדון פעילים

מלון שרתון תל אביב, גם הוא מרשת מריוט, לאחר שזו רכשה את סטארווד. צילום יח"צ

חברי המועדון יוכלו לנצל את הנקודות שירוויחו דרך שיתופי פעולה עם חברות כרטיסי אשראי שונות כמו Chase ואמריקן אקספרס.  כאשר החברים יעשו הזמנה ישירות דרך Marriott.com, כולל גם מחברות תעופה הנמצאות בהסכם עם הרשת, הם יקבלו את כל ההטבות שמגיעות עם סטטוס "עלית": גלישה חופשית באינטרנט, מבצעים אקסקלוסיביים לחברי מועדון בלבד, צ'ק אין וצ'ק אאוט באפליקציית המובייל Marriott Bonvoy app ובקשות מיוחדות.

Marriott Bonvoy המאוחדת מאפשרת להרוויח בממוצע 20% יותר נקודות שיאפשרו להם שהייה חינם במלון, הגעה מהירה יותר לסטטוס "עלית", הזמנה קלה ונוחה לשהייה בבתי המלון של הרשת ושירות Personal Ambassador.

במסגרת תוכנית הנאמנות החדשה, מוצעות כ-120 אלף חוויות בכ-1,000 יעדים בעולם אותן אפשר לרכוש באמצעות הנקודות כש-Marriott Bonvoy Moments מציע טיולים רגליים בפטגוניה, טרקים וטיולי גמלים במרוקו, שייט בין כפרי המים של ויאטנם ועוד. כמו כן יוכלו להתנסות בסדנת בישול לצד שפים בעלי שם עולמי, או שיעור כדורגל פרטי עם השחקן.Jerry Rice. כל מלון ברשת מוזמן להציע ולהעניק חוויה ייחודית של אופי המדינה והתרבות בה הוא נמצא.

בתוכנית החדשה נכללים גם המלונות ריץ-קרלטון הרצליה, שרתון תל אביב ורנסנס תל אביב בישראל, בה יש כרגע כ-30.000 חברי מועדון פעילים, אשר יוכלו מעתה לזכות במגוון ההטבות במותגי הרשת בישראל ובעולם.

מריוט, שרכשה באפריל 1995 כ-49% מחברת ריץ-קרלטון, התמזגה בספטמבר 2016 עם רשת המלונות סטארווד, בעלת המותג שרתון ואחרים, ובכך הפכה לרשת המלונות הגדולה בעולם עם 1.1 מיליון חדרים. מריוט שילמה עבור המיזוג 13.6 מיליארד דולר.

גלי כנרת טבריה, מלון הדגל של מלונות רימונים, הרשת סוגרת את מועדון הלקוחות שלה. צילום עירית רוזנבלום

רימונים סוגרת את מועדון הלקוחות שלה

ואילו רשת רימונים הודיעה לחברי המועדון שלה על "סיום פעילות מועדון הרימון". בהודעה נאמר כי הרשת מבקשת להביא לידיעת החברים כי פעילות מועדון הרימון ובכלל זה החברות בו, צפויה להסתיים תוך שלושה חודשים ועד ה-6 במאי 2019. "אנו מזמינים אתכם לממש את הטבות המועדון בטרם תסתיים פעילותו. חברי מועדון הלקוחות מוזמנים לבצע את ההזמנה עד ליום ה-6.5 לקבלת אירוח עד לסוף שנת 2019", נכתב, "בהזדמנות זו אנו מודים לכם על חברותכם במועדון הרימון ועל כך שבחרתם להתארח ברשת מלונות רימונים בחופשה שכולה שלווה ישראלית".

יצויין כי בדצמבר 2018 הודיעו חברת מלונות דן וחברת מלונות הכשרת הישוב לבורסה כי החלו לנהל משא ומתן על בסיס הצעה שהגישה מלונות דן למלונות הכשרה לרכישת מלונות רימונים. מלונות דן ציינה אז כי "למען הסר ספק יובהר, כי אין ודאות שהמשא ומתן האמור יבשיל לכדי עסקה מחייבת וכי השלמתו כפופה, בין היתר, להשלמת בדיקת נאותות לשביעות רצונה של החברה ולחתימה על הסכם מפורט שיהיה כפוף לאישורים הנדרשים על פי דין, לרבות אישורים רגולטוריים".

Exit mobile version