Site icon IAS

"מערכת ה-ERP החדשה תציב את רשת מלונות דן בקדמת הטכנולוגיה"

מימין: יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע במלונות דן, שי בסון מנכ"ל מלם תים ושלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן.. צילום: רותם להב

לאחר תהליך ארוך של אפיון צרכים, בדיקת טכנולוגיות ובחירת שותפים, מלונות דן הכריזה על מערכת ה-ERP החדשה של הרשת. המערכת מבוססת על טכנולוגיה של SAP בגרסה החדשה S4\HANA CLOUD על תשתית הענן של אמזון באזורי הזמינות החדשים שהוקמו זה עתה בישראל והחברה המיישמת שנבחרה הינה מלם תים.

שני השלבים הראשונים בהטמעת מערכת ה-ERP החדשה של מלונות דן יארכו כשנתיים ולאחר מכן יתווספו מודולים נוספים. את הפרויקט יוביל יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע במלונות דן.

באירוע השתתפה כל הנהלת מלונות דן בראשות גידי פדרמן, יו"ר הדירקטוריון, שלומי טחן מנכ"ל הרשת, השותפים המבצעים את הפרויקט המורכב, וביניהם: שי בסון מנכ"ל מלם תים, אור רוזן  סמנכ"ל מכירות אמזון ישראל, ליעד גוטנטג סמנכ"ל לקוחות SAP ועינת זרמי סמנכ"ל חטיבת הישומים מלם תים. בסיום האירוע, המשתתפים נהנו מהרצאה מרתקת של העיתונאי דרור גלוברמן בנושא AI.

יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע במלונות דן אמר באירוע: "המהלך הינו בעל חשיבות מרובה עבור מלונות דן לכן בחרנו את השותפים המובילים בעולם בתחום זה. מערכת ה-ERP החדשה תציב את רשת מלונות דן בקדמת הטכנולוגיה ותעניק לאורחים, עובדים, וספקים שלנו חוויה טובה יותר לצד יצירת סביבת עבודה מהמתקדמות  והאיכותיות ביותר."

מערכת ה-ERP החדשה של מלונות דן תצטרף לשלל מערכות וטכנולוגיות חדשות שהרשת הטמיעה בשנים האחרונות על מנת לתת חוויה טובה יותר לאורחים, לספק סביבת עבודה מתקדמת לעובדים ולתמוך בתחרות.

Exit mobile version