Site icon IAS

מספטמבר: WOM אלנבי, מלון הפודים הראשון של תל אביב

הלובי במלון הפודים WOM בתל אביב. יכולת לנצל שטחי משרדים קטנים עד בינוניים צילום יח"צ

קולקציית מלונות בראון והאדריכלים היזמים ליהי גרסטנר ודין גרסטנר משיקים בימים אלה את WOM, רשת מלונות הפודים הראשונה בישראל. המלון הראשון, WOM אלנבי, צפוי להיפתח ב-1 בספטמבר.

WOM היא רשת מלונות פודים חדשנית, המציעה חוויית אירוח קומפקטית וחדשנית, עם חדרי אירוח פרטיים וסופר-מעוצבים ליחידים ולזוגות, אשר תוכננו במיוחד עבור הנוסע העכשווי, הדיגיטלי, האורבאני, חובב הסטייל, המבקש שהייה במרכז העיר וחיבור לקהילה במחירים נגישים, אך בלא להתפשר על פרטיות ונוחות.

WOM אלנבי ממוקם בקומת הכניסה לבניין מגדלור ברחוב אלנבי 21 פינת בן יהודה, בו שוכן גם מלון הלייטהאוס מקולקציית בראון, מרחק פסיעה מהטיילת והחוף של תל אביב. המלון השני של WOM  צפוי להיפתח בסתיו 2019 בשכונת נווה צדק ויציע כ-140 חדרים. לרשת תכניות התרחבות בישראל ובמערב אירופה.

הרעיון מאחורי WOM  פותח במטרה להתמודד עם בעיות של שטח מוגבל ומחירים גבוהים בערים צפופות. WOM  אלנבי והבאים אחריו משתלטים על בנייני משרדים ישנים ונטושים ומשנים את ייעודם למלונות פודים מעוצבים. ל-WOM  יכולת לנצל שטחי משרדים קטנים עד בינוניים ולהקים מלון על שטח קטן מ-500 מ"ר.

מן החברה נמסר כי WOM  הוקם על ידי קהילה של אדריכלים, מעצבים ומלונאים שרוצים לשנות את השוק המלונאי המסורתי ואת עולם האירוח ולספק לכל תייר אפשרות ללון בלוקיישנים הטובים והמרכזיים ביותר בערים יקרות במחירים סבירים ובפרטיות מלאה.

העיצוב החדשני של WOM  ידידותי לסביבה ובנוי על ערכי הליבה של עיצוב בר-קיימא. כל הפודים בנויים משלדי פלדה מתועשים, כאשר המחיצות מגיעות לאתר הבנייה בשלמותן, ומורכבות בצורה מדויקת ומהירה. תכנון יעיל וחכם של WOM  מאפשר הכפלה של יחידות מלון סטנדרטיות, במינימום מקום ובהפחתת זמני הבינוי.

פוד זוגי עם מיטת קומותיים במלון WOM אלנבי בתל אביב. צילום יח"צ

חדר רחצה אחד לכל שלושה-ארבעה חדרים

WOM אלנבי יציע 40 פודים בשלוש קטגוריות: סולו פוד (ליחיד), טווין פוד (2 אורחים במיטות יחיד נפרדות) וקינג פוד (2 אורחים במיטה זוגית) במחירים המתחילים מ-40 יורו (פחות מ-150 שקלים) ללילה לאורח. כל פוד מעוצב בקפידה ומאובזר במיטה נוחה, מצעים מכותנה מצרית, שולחן, כיור, מזגן, מסך טלוויזיה ומערכת שמע, שטח אחסון וכספת פרטית. הם מאובזרים גם בנעלי בית ובחלוק בית. כל שלושה עד ארבעה פודים חולקים חדר רחצה מפנק, העובר ניקיון בין שימוש לשימוש.

WOM שואף לייצר חיבור בין הקהילה המקומית ואורחי המלון על ידי סיורים עירוניים יומיים, עדכונים 24/7 על אירועי תרבות, קולינריה ולילה וכל מה שיש לעיר להציע, כל זאת ישירות לנייד באפליקציה של המלון. האורחים של WOM  מוזמנים לחוויית שהייה דיגיטלית חדשנית באמצעות אפליקציית WOM הזמינה להורדה לאייפון ולאנדרואיד. באמצעות האפליקציה האורחים יכולים לבצע צ'ק-אין / צ'ק-אאוט, לשלוט על מתקני הפוד השונים שלהם (אור, שמע, Wi-Fi, טלוויזיה ותקשורת) להשתתף בקבוצות צ'אט ופעילויות שונות עם אורחים אחרים במלון, לתקשר עם צוות המלון ולהזמין סיורים ובילויים מתפריט שהמלון מציע. אורחי WOM  אלנבי מוזמנים להשתמש במתקני מלון הלייטהאוס, כולל המסעדה בקומה החמישית והבר הטרנדי HAIKU SkyBar  בקומה ה-18.

לדברי ליהי גרסטנר ודין גרסטנר, מייסדי WOM, בעלים ומנכ"לים משותפים: "הקמנו את WOM עם האמונה שאנחנו יכולים לשנות את הדרך שבה עולם המלונאות מתייחס לחלל ומשתמש בו. הנדל״ן בערים מרכזיות וצפופות יקר ולא זמין. העיצוב הקומפקטי של WOM מאפשר מקסום של שטחים לנוחות מרבית".

ליאון אביגד, מייסד מלונות בראון ושותף ב-WOM הוסיף כי: "WOM הוא המלון המושלם לגלובל נומאדס, בוגרי דור ה-Y שהערים הכי מגניבות בעולם הן מגרש המשחקים שלהם. במחיר גבוה רק במעט ממחירה של מיטת קומתיים בהוסטל, הפודים שלנו מציעים פרטיות מלאה, עיצוב מתוחכם ואת כל הפינוקים של מלון בוטיק".

בימים אלו עלה לאוויר אתר המלון, דרכו ניתן לבצע הזמנת פודים ללינה החל מה-1 בספטמבר 2019.

Exit mobile version