Site icon IAS

'מלונות יוקרה קטנים בעולם': Hotel Alhambra, הראשון בקרואטיה

מלון בוטיק אלהמברה באי Lošinj. צילום המלון

מלון בוטיק אלהמברה (Hotel Alhambra) באי Lošinj זכה לכבוד כאחד מהבודדים שנבחרו להצטרף ל-‘Finest Collection’ מלונות יוקרה קטנים של העולם (SLH – Small Luxury Hotels of the World). קבוצה חדשה ובלעדית זו כוללת רק 21 מלונות חברים. Hotel Alhambra הוא הראשון והיחיד בקרואטיה שהיה חלק מהאוסף היוקרתי הזה.

The Finest Collection מגלם את המהות של SLH, הכולל מלונות הנחשבים ליעדים בפני עצמם, נערצים על ידי קהילת התיירות היוקרתית וקובעים את הסטנדרט לאירוח יוקרתי ברחבי העולם. הכללתו של Hotel Alhambra בקולקציית המשובחת מדגישה את מחויבותו לשירות מעבר לציפיות ואת מסירותו לספק חווית יוקרה סוחפת. תהליך הבחירה היה קפדני, עם פאנל של מומחי טיולי יוקרה שזיהה את 21 המלונות שעומדים בקריטריונים המחמירים:

ציוני בדיקה חריגים: ציון בדיקה ממוצע של לפחות 90% בשלוש השנים האחרונות, כאשר ציון הבדיקה האחרון עולה על 90%.

נוכחות מקוונת ללא דופי: נערצת על ידי קהילת התיירות היוקרתית, כולל שבחים מאמריקן אקספרס, מדריך הטיולים של פורבס, וירטואוז ומדריך מישלן.

מהות SLH: מוכיחים שהם חלק מהמהות של SLH וזוכים לביקור כיעד בפני עצמם.

The Finest Collection הושק באופן מקוון באופן רשמי ב-7 ביוני 2024, וניתן לגלוש אליו בכתובת

על Boutique Hotel Alhambra

מלון בוטיק אלהמברה, החבוי לתוך מפרץ Čikat היפיפה באי Lošinj, קרואטיה, הוא מלון בסגנון ארט נובו וניאו-קלאסי שבו איכויות הריפוי המוכחות של האוויר והים חודרות ליער אורנים שופע בן מאה שנה. מאז הקמתו בשנת 1908, מלון בוטיק אלהמברה טווה סיפור אירוח המשקף את מורשתם של קברניטי הים של לוסיני ואת השפעת הרפובליקה הוונציאנית והאימפריה האוסטרית. 36 החדרים המפוארים שלו ו-15 הסוויטות מציגות באלגנטיות את קסם העולם הישן, עם ארכיטקטורה מהמאה ה-20, מותרות מודרניות ונוף מדהים של הים האדריאטי. האורחים מוזמנים לצאת למסע שחושף מנהגים קולינריים מקומיים, מסורות שנטבעו בזמן, וכוחות הריפוי של הסביבה הטבעית.

מידע על המלונות והווילות של LOŠINJ

Losinj Hotels & Villas הוא אוסף מכובד של מלונות ווילות יוקרתיים הממוקמים באי הציורי של Lošinj. המותג מחויב לספק לאורחים חוויות יוצאות דופן, למזג מסורות מקומיות עם יוקרה מודרנית בסביבה קסומה וטבעית. Boutique Hotel Alhambra ו-Hotel Bellevue, מגוון של וילות היסטוריות יוקרתיות במיוחד, Lošinj Hotels & Villas מציעה חוויה שאין שניה לה באירוח יוקרתי.

Exit mobile version