Site icon IAS

מלונות דן מנהלת מו"מ לרכישת מלונות רימונים של הכשרת היישוב

מלון רימונים גלי כנרת טבריה. לא חייב לפנות אשפה. צילום עירית רוזנבלום

חברת מלונות דן וחברת מלונות הכשרת הישוב הודיעו כי החברות החלו אתמול (2 בדצמבר) לנהל משא ומתן בסיס הצעה שהגישה מלונות דן למלונות הכשרה באותו יום לרכישה של מלוא הונה המונפק והנפרע וזכויות ההצבעה של מלונות הכשרה. זאת בנטרול כ-1.6% מהון מניות מלונות הכשרה המוחזקות על ידי חברה-בת בבעלות ושליטה מלאה שלה), בדרך של מיזוג משולש הופכי, בתמורה לסך של כ-140 מיליוני שקלים (כפוף להתאמות).

בנוסף לסכום זה, בעלי המניות של מלונות הכשרה יהיו זכאים לסכום שייפסק לטובת מלונות הכשרה בתביעה שהגישה נגד רשות מקרקעי ישראל והמוצגת כנכס במאזן מלונות הכשרה ל- 30.9.2018 בסך של כ- 10.5 מיליון ש"ח, ככל שמלונות הכשרה תזכה בתביעה כאמור.

מלונות דן מציינת כי למען הסר ספק יובהר, כי אין ודאות שהמשא ומתן האמור יבשיל לכדי עסקה מחייבת וכי השלמתו כפופה, בין היתר, להשלמת בדיקת נאותות לשביעות רצונה של החברה ולחתימה על הסכם מפורט שיהיה כפוף לאישורים הנדרשים על פי דין, לרבות אישורים רגולטוריים.

לרימונים החזקה וניהול של שמונה מלונות 

מלון רימונים המעיין נצרת. לחברה הסכמי שכירות וניהול נוספים של מלונות בהקמה. צילום יח"צ

למיטב ידיעת החברה, מלונות הכשרה הינה חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ ואשר עיקר פעילותה הינו החזקה בבעלות ו/או בזכויות ניהול של שמונה בתי מלון ברחבי ישראל תחת שם המותג "רימונים", והינה צד לשני הסכמי שכירות וניהול נוספים של בתי מלון בהקמה. כמו כן, למיטב ידיעת החברה, מלונות הכשרה משכירה שטחי מסחר לצדדים שלישיים.

הכשרת היישוב דיווחה לבורסה בחודש יולי כי היא מנהלת משא-ומתן למכירת מחצית מהחזקותיה במלונות הכשרה לפי שווי של 144 מיליון שקל. הבעלים של חברת מלונות הכשרת היישוב, איש העסקים עופר נמרודי, שם על המדף את חברת המלונות והיה במשא ומתן למכור 83% ממניות הזרוע המלונאית של הקבוצה לאיש העסקים הטברייני  יחזקאל מורד.

מלונות דן דיווחה על 15.3 מיליון שקל רווח נקי ברבעון השלישי – ירידה של 40.8% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד; הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-323.8 מיליון שקל – גידול של 2.7% לעומת אשתקד; הרווח הנקי של החברה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם ב-54.6 מיליון שקל – ירידה של 36.4% לעומת הרווח בתקופה המקבילה ב-2017.

רשת מלונות דן מונה 13 מלונות בישראל הנמצאים בתל אביב, בירושלים, באילת, בחיפה, בהרצליה ובקיסריה. מבחר המלונות בישראל של רשת מלונות דן כולל נציג ברשימה היוקרתית The Leading Hotels of the World – מלון המלך דוד בירושלים, שנחשב לספינת הדגל של הרשת.

Exit mobile version