Site icon IAS

מלונאי ישראל בחרו ב- Booking Direction כראוי ביותר להשקעה

נשיא התאחדות המלונות בישראל אמיר חייק בכנס החדשנות. צילום עירית רוזנבלום

Booking Direction היא האפליקציה המובילה והמוצלחת בתחום המלונאות ובה ישמחו להשקיע. כך השיבור רוב המלונאים בתום יום עיון של התאחדות המלונות שבו הוצגו סטארט-אפים בתחום המלונאות ונשאלו באיזו אפליקציה יעדיפו להשקיע.

Booking direction הוא תוסף לאתרי בתי מלון, אשר משפר בעשרות אחוזים את מספר ההזמנות הישירות באתר המלון וחוסך אלפי דולרים בתשלום עמלות לאתרי ההזמנות (OTAs) כמו Booking.com ו-Expedia. המוצר מוסיף סרגל השוואת מחירים לאתר המלון וכן חלוניות הודעות, בדיוק כמו באתרי ההזמנות, אשר מדרבנים את המשתמש להזמין באופן מיידי דרך האתר של המלון.

בנוסף, חברת Bitemojo נבחרה כידידותית ביותר למשתמש. הסטארט-אפ bitemojo, מאפשר לתיירים לצאת לחוויות אוכל עצמאיות המבוססות על מיטב המטבח המקומי באמצעות הטלפון הנייד שלהם בלבד ומציעה מסלולי אוכל יומיים וליליים הכוללים טעימות נבחרות ממגוון מסעדות, שווקים, חנויות בוטיק ועוד, תוך גמישות מלאה והתאמה אישית לתייר.

לאורך הכנס, הוצגו שלל רעיונות לשיפור חוויית הביקור של האורחים ובמקביל, לשיפור יכולות הניהול בבתי המלון.

חברת הסטארט-אפ Pruvo, פיתחה אלגוריתם ייחודי המאפשר לבעלי מלונות להעביר אליהם לקוחות שהזמינו באמצעות OTA ולהפוך אותם ללקוחות ישירים. ב-Viggo smart-net הופכים כל טלוויזיה בחדר לפלטפורמה חכמה ושיווקית (שיתוף פעולה חדש וייחודי בארץ ביחד עם סלקום TV, החברה מספקת תוכן על גבי רשת ה-Wi-Fi של בית המלון). החברה מספקת פתרונות טכנולוגיים לבתי מלון על מנת לשפר את חוויית האורחים בהתאם לסטנדרטים בשוק, Wi-Fi איכותי וחוויה דיגיטלית שונה במהלך השהות. Simgo mobile, מספקת נקודה חמה ניידת לשימוש האורח לאורך כל זמן שהותו במלון, האורח נהנה מחיבור קבוע לאינטרנט בשטח המלון ומחוצה לו והמלון נהנה מקשר ישיר וקבוע לאורח בשטח המלון ומחוצה לו. חברת V D room בונה סיורי מציאות מדומה וסיורים של 360 מעלות לבתי מלון בטכנולוגיה חדישה ומפיצה אותם ברשת, על מנת להגדיל חשיפה ישירה והגדלת כמות ההזמנות באופן ישיר.

איתי גרין מטראוולטק. קהילה של 350 ישראלים מהארץ ומחוצה לה. צילום עירית רזזנבלום

הטכנולוגיה הייחודית של  Como vid יודעת לקחת כל עמוד תוכן מקוון ולהפוך אותו לסרטון וידאו מקצועי.

Hotels B.I. מספקת מוצרים לייעול והגדלת תשואה במלונות. בין המוצרים: 1. אנליטיקה – ניתור ובקרה של פעילות המלון. ניתוחי תשואה לפי קבוצות markets, וערוצי מכירה, השוואה מול תקציב ותחזית. 2. מועדון לקוחות – ניהול מועדון לקוחות ומחירים אישיים בהתאם לסוג לקוח.

ב-Check in תוכלו למצוא טכנולוגיה חדשנית לניהול חוויית האירוח, הכוללת מערכת ניהול אורחים, ואפליקציה אשר נותנת מענה מידי לכל צרכי האורח: מצ‘ק אין דיגיטלי, פתיחה ונעילת החדר, בקרת אקלים, ועד להזמנת שירותים.

חברת הסטארט-אפ Bravo a.i. מציגה מהפכה מיידית ברמת השירות המלונאי, במהירות המענה לאורח וביעילות הצוות. בראבו היא מערכת ניהול מבוססת בינה מלאכותית, בשרות עובדי הקו הראשון במלון: תחזוקה, משק הבית, ואבטחה.

EZ hotel יודעים להביא את כל שרותי המלון לטאבלט בתוך חדרי האירוח. המערכת כוללת מערכת ניהול ושרות לאורחים, ניהול צוות העובדים במלון, הזמנת אטרקציות, שרותי מלון ומסעדות. ניהול צוות העובדים, ושרות מקיף למלון ולאורח מרגע הזמנת השרות ועד קבלתו בפועל.

אחרונה חביבה היא EVE, פלטפורמת קונסיירז' דיגטלית מבוססת בינה מלאכותית של חברת EasyWay. המערכת חוסכת זמן יקר לעובדי המלון ומאפשרת לאורח לחוות חווית אירוח אישית ונעימה יותר. על בסיס המידע שנצבר במערכות נוצר פרופיל של האורח – דבר המאפשר למלון להתאים את השירות לכל אורח ולשפר את השירות בטווח הארוך.

סילבי כהן גבאי מנהלת מלון כרמים של ישרוטל וסגנית נשיא התאחדות המלונות. צילום עירית רוזנבלום

"לתפוס" את יזמי הסטארט-אפ בתחילת דרכם

רו"ח אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, אמר כי "לכולם ברור שהתאחדות המלונות חייבת להיות במקום של חדשנות שתביא להגדלת הפריון, שיפור חוויית הלקוח, שיפור בכלים הניהוליים, גישה נוחה לטכנולוגיות וכמובן תאפשר לחברות הסטארט-אפ גישה נוחה למלונאים. לחיצת היד בין קהילת הסטארט-אפ למלונות מתבקשת ואני שמח לראות את זה קורה".

הם חברו לאיתי גרין, מומחה לחדשנות תאגידית והמייסד של קהילת TravelTech, המונה 350 ישראלים מישראל ומהעולם.

את הרעיון לכניסתה של ההתאחדות לתחום והקצאת תקציב לכך, הגתה מנהלת מלון כרמים של ישרוטל וסגנית נשיא ההתאחדות, סילבי כהן-גבאי, שביחד עם ד"ר רוני פיבקו שיושבים בוועדת החדשנות. את העבודה על יום הסטארט-אפים עשו המנכ"לית, יהל בן נר והסמנכ"לית לתקשורת ושיווק בהתאחדות, טלי טננבאום.

לדברי כהן-גבאי, יש מידה של שמרנות אצל המלונאים וכדי להיות עדכניים, רווחיים ו"בעניינים", עליהם להיות חלק מהעולם הזה. "מה שמתאים לרשת לא בהכרח מתאים למלון בודד. כל אחד יכול לבחור את הדרך שבה יוכל להישאר רלוונטי בעולם מהיר, שכאשר אתה לא חלק ממנו, אתה לא במשחק".

עוד היא אומרת שכיום יש מענה של סטארט-אפים לתחומים בתוך המלונאות שתומכים בתפעול ומאפשרים לו להיות יעיל יותר וכתוצאה מכך לשפר את רווחיות המלון, תוך חסכון בבירוקרטיה מיותרת. "גם האורחים אוהבים שמחדשים להם, אוהבים את התחושה שהמלון משקיע בהם כדי לשפר את חוויית השהייה שלו ושהוא מקבל תמורה לכסף."

איתי גרין מ-TravelTech אמר: "החוכמה היא לתפוס את היזמים בתחילת דרכם, כשאתם עם הידע המלונאי והם רעבים ומהירים – אבל  צריך לדעת לדבר. עוד לא נולד הסטארט-אפ שידבר את שפת התאגיד. צריך לעבוד מהר, 24/7, לתת תשובות מהירות – או שהסטארט-אפ הולך למתחרה".

Exit mobile version