Site icon IAS

מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן קולינרית ותרבותית

מלון רות צפת מרשת מלונות דן צילום אייל מריליוס

מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן קולינרית ותרבותית: ארוחה משותפת וחד פעמית של שף המלון, גדי אולשנסקי, שיארח את האחים שוורצברד: השף קונדיטור ערן שוורצברד והשף עודד שוורצברד; טעימות יין ב"מוזה" – בר היין של המלון; הרצאה של ד"ר עידן מיליצר; ולקינוח, מופע משותף של הילה אלפרט עם סולן להקת נקמת הטרקטור, אבי בללי והויולנית והזמרת גליה חי, בין התאריכים: 1-3/6/23.

במסגרת החבילה, ביום חמישי ה-1/6 בערב, אורחי המלון ייהנו מארוחת ערב מיוחדת וחד פעמית של שף מלון רות צפת, גדי אולשנסקי, שיארח את האחים שוורצברד – ערן שוורצברד שף קונדיטור מבכירי האופים בארץ, ועודד שוורצברד שף ובעלים מסעדת 1910 מסעדה איטלקית בניחוח ים תיכוני.

גדי אולשינסקי, שף מלון רות. צילום יח"צ, באדיבות השף

בארוחה המיוחדת ייהנו אורחי המלון ממנות המזוהות עם האחים שוורצברד, החל מלחמים מיוחדים וקינוחים כמו מוס שוקולד ושמן זית, מיילפי טורקי ומלבי מיוחד,, של השף קונדיטור המוביל ערן שוורצברד ועד למרק קרם שעועית לבנה, קציפת אווז ושמן כמהין, ניוקי ישראלי סטייל 1910, ארנצי'ני במילוי זוקיני ובצל של עודד שוורצברד שף מסעדת 1910. לאחר הארוחה, אורחי מלון רות צפת ייהנו מהרצאה של ד"ר עידן מיליצר בנושא "אהבה כאוכל לנשמה".

ביום שישי ה-2/6, אורחי המלון ייהנו בבוקר מסיור טעימות צבעוני בסמטאות העיר העתיקה של צפת. החל מהשעה 14:00 ה"מוזה" – בר היין של המלון, יציע אירוע יין, אוכל ומוסיקה. באירוע יוצע דוכן לטעימות יינות קיץ של אחד מהיקבים שמוצגים בבר היין לצד מוסיקה חיה אל מול הנוף הגלילי הקסום מהמרפסת של הבר.

הילה הלפרט בהופעה. צילום גדי דגון

לאחר ארוחת ערב שישי המסורתית, אורחי המלון ייהנו ממופע משותף ומרתק "דמעות של בצל", של הילה אלפרט עם אבי בללי וגליה חי. המופע נע בין הסיפורים הקצרים שכתבה מבשלת המילים הילה אלפרט, למוזיקה הנפלאה והמוכרת של סולן להקת נקמת הטרקטור, אבי בללי, והשירה הסוחפת של הויולנית והזמרת, גליה חי.

מחירים לחברי מועדון e-dan:

עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 2447 ₪

עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון – 3073 ₪

* חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

אבי בללי וגליה חי במופע מוזיקלי. צילום עמנואל גור
Exit mobile version