Site icon IAS

מלון רות צפת מרשת דן: חבילת תוכן מיוחדת לחודש האישה הבינלאומי

מלון רות צפת מרשת מלונות דן. צילום אייל מריליוס

לכבוד חודש האישה הבינלאומי, מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן מיוחדת בין התאריכים: 30/3/23-1/4/23. חבילת התוכן במלון רות צפת כוללת: הרצאה מרתקת של העיתונאית והסופרת אושרת קוטלר, סדנת סטיילינג, הרצאה של חוקרת מדעי האושר ד"ר מיכל שחר-שחרור, סדנת יין של הסומלייה ענת ברק, מופע מוזיקלי "דוז פואה" של להיטי הפסטיבלים הגדולים בביצוע סולניות האופרה אנה שפיץ ותום כהן ובהנחיית המאסטרו דוד זבה, וכמובן אירוח מהנה במלון היפה.

במסגרת החבילה, ביום חמישי ה-30/3 בערב, אורחי המלון ייהנו מהרצאה מרתקת של העיתונאית והסופרת אושרת קוטלר. בהרצאה קוטלר תדבר על ספרה הרביעי, על חייה כסקיפרית ועל אהבתה הגדולה לים, שהביאה לכתיבת רומן ההפלגות המצליח שלה. מדוע נשים על ספינות נחשבו תמיד כמביאות מזל רע? מתי התחילו נשים לפקד על ספינות ועד כמה זה נדיר? מהו הסוד הגדול שמתגלה למי שמתמסר להפלגה ולכוחות הטבע? ואיך כל זה קשור לסיפור חייה ולריפוי הנפש ממכאוביה?

ביום שישי ה-31/3 בצהריים, אורחי מלון רות צפת ייהנו מסדנת סטיילינג עם הסטייליסטית אן אלמקייס ולאחריה סדנת יין עם אשת היין והסומלייה של המלון ענת ברק. אחר הצהריים אורחי מלון רות צפת ייהנו מהרצאה מרתקת של חוקרת מדעי האושר, ד"ר מיכל שחר-שחרור, "לשמוח עם המוח", על 'שלושת המוסקטרים' – שלושת ההורמונים שעוזרים לנו להרגיש טוב יותר ומשפרים את מצב הרוח שלנו.

בר היין מוזה. צילום דניאל לילה

בשישי בערב אורחי מלון רות צפת ייהנו ממופע מוסיקלי ערב "דוז פואה", להיטי הפסטיבלים הגדולים בביצוע סולניות האופרה, אנה שפיץ ותום כהן, עיבודים, נגינה והנחיה של המאסטרו דוד זבה. האירוויזיון, סאן רמו, פסטיבל הזמר, הלהיטים האיטלקיים הגדולים, השירים שהביאו דוז פואה לצרפת ולוקסמבורג וכמובן, מיטב הלהיטים הישראליים מהאירוויזיון.

מחיר לחברי מועדון e-dan: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 2263 ₪, והיא כוללת את כל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

** חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

Exit mobile version