Site icon IAS

מלון רביעי למלונות גולדן קראון: מלון טמפלרס החיפאי

מלון הבוטיק טמפלרס במושבה הגרמנית בחיפה. צילום יח"צ

רשת מלונות גולדן קראון מתרחבת ומצרפת לשורותיה את מלון הבוטיק החיפאי  Templers, שיהיה המלון הרביעי של הרשת. המלון יופעל תחת השם Templers by goldencrown וינוהל ע"י הסניף החיפני של הרשת.

מלון הבוטיק ממוקם בלב המושבה הגרמנית בחיפה, במבנה עתיק בן 150 שנים, שהוקם ע"י הטמפלרים ושימש כבניין מגורים. המלון מחולק לשלושה אגפים המציעים 17 חדרי אירוח בסגנונות שונים באווירה ייחודיים המותאמים לזוגות ולאנשי עסקים.

ברשת מבטיחים שהחדרים מעוצבים בצורה מוקפדת ובעיצוב אדריכלי, ומונים גם סוויטות עם יציאה לפטיו, חדרי דלקס עם מרפסת הצופה לגנים הבאהיים, חדרים עם ג'קוזי בלב החדר עם נוף אורבני ועוד.

מלון גולדן קראון חיפה, המלון הנוסף של הרשת בחיפה.. צילום אורי אקרמן

עם הצטרפותו של המלון לרשת, יתווספו לו חדרי ישיבות וחללים ציבוריים בגדלים משתנים המותאמים לאנשי עסקים לקיום ישיבות של מועצות מנהלים ואירועים עסקיים בסדרי גודל קטנים. כמו כן נבנה במלון חדר טיפולים ייחודי.

ברשת חברים מלון גולדן קראון נצרת, מלון השוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה. הוא מציע 269 חדרי אירוח ומרכז אירועים וכולל 12 אולמות בסדרי גודל משתנים ומרכז בריאות וספא; מלון גולדן קראון אולד סיטי הממוקם בתוך העיר העתיקה של נצרת בסמוך למעיין הקדוש ומציע כ-100 חדרים חדשים ומלון גולדן קראון חיפה – הממוקם אף הוא במושבה הגרמנית. 

מיקי שוורץ, מנכ"ל רשת מלונות גולדן קראון: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של המלון הרביעי לרשת. נכניס ונטמיע את הסטנדרטים הגבוהים של רשת גולדן קראון במלון החדש, שיהווה מוצר בוטיקי מלונאי מהשורה הראשונה. אני מאמין כי השילוב של המבנה העתיק והחדרים המרשימים יחד עם הניהול המלונאי הגבוה, יזניק את המלון החדש קדימה ויהווה מוצר משלים למלונות הרשת בעיקר בחיפה".

Exit mobile version