Site icon IAS

מלון קונדדו – מלון בוטיק בלב ליבה של ברצלונה

פקיד קבלה במלון קונדדו ברצלונה, יחס חם ואישי. צילום עוזי בכר

אם אתם מתכננים בקרוב ביקור בברצלונה, בירת קטלוניה, מלון קונדדו (Condado) היא אופציה טובה לשהות נעימה.

מלון בוטיק קונדדו ממוקם ברחוב Aribau 201 , במרחק פסיעה משדרת דיאגונל (Diagonal Avenue) , מתחנת המטרו דיאגונל, מפאסג' דה גראסיה   (Passeig de Gracia) ולא הרחק משדרת רמבלס השוקקת. אחרי שנים של ביקורים במספר לא מבוטל של בתי מלון ברחבי עולם הגעתי לתובנה כי בביקור קצר אין תחליף למלון הממוקם במרכז העיר. כי כמו שאומר הביטוי הרווח: "זמן זה כסף" ( Time is Money) . מה שחלקכם מכירים כקלישאה אני אימצתי כאורים ותומים, שמצדיק עצמו פעם אחר פעם.  נכון, הפעם דאג לי משרד התיירות של קטלוניה, אבל לאחר בקשה למקום מרכזי.

לובי מלון קונדדו ברצלונה. צילום עוזי בכר

שדרת דיאגונל (Diagonal Avenue) ופאסג' דה גראסיה   (Passeig de Gracia) הפכו כבר מזמן לאזור החם של חנויות המותגים בברצלונה ואם חשקה נפשכם בשופינג הגעתם למקום הנכון. מה עושים ישראלים טובים המגיעים לעיר הגדולה ? במקרה שלנו לאתר במהירות האפשרית את חנות ה- Uniqlo הממוקמת ב- Passeig de Gracia 18 , מרחק דקות הליכה מהמלון. חנות מרשימה במבנה של 3 קומות, שחדלה כבר מזמן למכור רק את המעילים הפופולאריים ומציעה מגוון רחב של מיטב ההלבשה לכל המשפחה.

ישראלים טובים צמאים גם למעט קולטורה, קאזה מילה (Casa Milà) המכונה גם לה פדררה ( La Pedrera) – בית מגורים ייחודי שנבנה ע"י אנטוני גאודי נמצא ממש באזור אישמפלה , שברחוב פאסג' דה גראסיה. קאסה באליו (Casa Batllò) – יצירה נפלאה נוספת של גאודי עם צורת הקירות הטיפוסית.

קאסה באליו (Casa Batllò) – יצירה נפלאה של גאודי . צילום עוזי בכר

מעבר לרחוב תמצאו סופרמרקט וברחובות הצמודים מסעדות וטאפס ברים, מה שמאפשר להיטמע בחייהם של הקטלונים. לאוהבי "חמון איבריקו" ( נקניק חזיר) האזור משופע בחנויות ייחודיות המציגות את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום, לרכישה או לטעימה במקום.

שירות אישי חם

כלל מס' 2 בבחירת מלון הוא השירות. במקרה של מלון קונדדו מהרגע הראשון היחס הלבבי של איש הקבלה ושל הגברת שהגיע במיוחד לבצע את שירות הגיהוץ עבורנו זכו לציון גבוה (גיהוץ חולצה עולה 5 אירו). בקשה מיוחדת לקולבים בדרכנו להשקת האונייה הגדולה בעולם- סימפוני אוף דה סיז, זכתה אף היא לרצון טוב מצד מנהלי המלון שסירבו לקבל תשלום גם אם מדובר בפרוטות. דלפק הקבלה פתוח

חדר האוכל מרווח ביחס לגודלו של המלון והארוחה מגוונת וטובה. מכונת קפה נמצאת גם סמוך לדלפק הקבלה ועומדת לשירות הלקוחות.

חדרי האירוח סטנדרטיים, נקיים ומסודרים. חדר רחצה עם שירותים ומקלחת, מצויד במייבש שיער ומוצרי טיפוח. החדרים כוללים כספת ושולחן כתיבה עם גישה חופשית לאינטרנט.

מחיר באחד מאתרי הזמנת מלונות און ליין לתאריך כתיבת הכתבה הוא מחיר אטרקטיבי במיוחד (40% הנחה) של 80 אירו לחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר ללא החזר כספי.

ארוחת בוקר מגוונת במלון קונדדו ברצלונה. צילום עוזי בכר

* הכותב היה אורח משרד התיירות של קטלוניה ומלון קונדדו

Exit mobile version