Site icon IAS

מלון נפטון אילת נפרד בהתרגשות מאחרוני המפונים משדרות והעוטף

מימין: אופירה כהן - מנהלת יחסי האורחים של מלון נפטון, איתי אפרים - תושב שדרות, ארנון לביא - מנכ"ל מלון נפטון אילת, ג'קי ג'לדטי -תושב שדרות ולינוי אוחיון - מנהלת הקבלה של מלון נפטון אילת. צילום באדיבות נפטון

בהתרגשות רבה, נפטון אילת, מרשת מלונות דן, נפרד מאחרוני המשפחות מהעיר שדרות, שפונו למלון לפני מעל 10 חודשים בשבת של ה-7/10.

נפטון אילת, על כל 257 החדרים שלו, הפך לבית של מאות המפונים מהעיר שדרות ומיישובים בעוטף עזה, שהגיעו למלון באותה שבת שחורה. במהלך 10 החודשים שבהם הם שהו במלון, הוקמו עבורם מסגרות חינוכיות לילדים, פעילויות לילדים ועוד.

ארנון לביא – מנכ"ל המלון, לינוי אוחיון – מנהלת הקבלה של המלון ואופירה כהן – מנהלת יחסי האורחים של המלון, קיבלו זרי פרחים מהמשפחות, התחבקו איתם ודמעו ביחד לפני עזיבתם את המלון. כמו כן, הילדים של המשפחות המפונות משדרות עברו בכל הקומות בין כל עובדי המלון, והעניקו להם פרח אישי לכל אחד והודו להם על כל התקופה.

ארנון לביא, מנכ"ל מלון נפטון אילת: "נפרדנו מאחרוני האורחים מהעיר שדרות בהתרגשות גדולה, לאחר שעברנו יחד תקופה מחבקת ומאתגרת מאז ה-7/10. אנו מאחלים להם חזרה מהירה לשגרת חיים טובה ושקטה, מקווים להחזרת החטופים במהרה ולזמנים טובים ורגועים".

Exit mobile version