Site icon IAS

מלון מדי טרה, מארח חנות פופ אפ שהוקמה עבור המשפחות המפונות

מימין, שירלי קרני, שרון סיידא ומתנדבות בעמותת שניר. צילום יח"צ

מלון מדי טרה הינו מלון מודרני חדש ברמה גבוהה ביותר, ממוקם בנתניה קרוב לחוף הים. המלון נבנה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים הקפדניים ביותר והוא מציע לאורחיו 60 חדרים איכותיים ונוחים בקטגוריות שונות. במלון, שהמנכ"לית שלו הינה שרון סיידא, נרתמו לסייע למפונים, ולאחרונה פתחו בו חנות פופ אפ שהציעה למשפחות המפונים ביגוד, הנעלה, אקססוריז ומוצרים לתינוקות בחינם.

עמותת שניר, בשיתוף פיקוד העורף, יזמו את הקמת החנות המיוחדת, זאת לאור ההצלחה העצומה של הפעלת חנות הפופ אפ, שהוקמה לרווחתן של המשפחות המפונות במלון איילנד בנתניה, שגם בו המנכ"לית היא שרון סיידא.  בעמותת שניר החליטו להיענות בחיוב לבקשת נציג פיקוד העורף, ולהקים את החנות הנוספת במלון מדי טרה נתניה.

החנות הוקמה עבור המשפחות המפונות שמתגוררות בו, והוזמנו בנוסף לכך גם משפחות מפונות מ- 4 מלונות נוספים בנתניה: רזידנס, המלך שלמה, העונות ומרגוע. מתנדבי עמותת שניר חילקו למפונים תרומות של מוצרים חדשים בתחום הביגוד, ההנעלה, אקססוריז וגם מצרכים חיוניים לתינוקות.

משמאל שרון סיידא ושירלי קרני. צילום יח"צ

עמותת שניר היא עמותה ללא מטרות רווח אשר נוסדה בשנת 2010 על ידי ניר שמול ושמה לה למטרה לפעול לטובת קידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית. ניר שמול, יו"ר עמותת שניר: "אנחנו כואבים בכל יום את מצבן של המשפחות שהורחקו מביתן בשל המצב הביטחוני. לכן, עמותת שניר שמה לה למטרה לסייע להן ולו במעט. אנחנו נמשיך לעזור ברבדים השונים על פי הצורך, עד שהן יחזרו לבתיהן".

שירלי קרני, סמנכ"לית ארגון ופרויקטים מיוחדים בעמותת שניר: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לתמוך ולסייע למשפחות מפונות נוספות בימים קשים אלה, ובכך להעביר להם את המסר שאנחנו חושבים עליהן ושהן לא לבד. מודה ליניב קסלר מפיקוד העורף על הפניה והארגון, ולשרון סיידא, מנכ"לית מלון מדיטרה על שיתוף הפעולה והעזרה".

שרון סיידא, מנכ"לית מלון מדי טרה בנתניה: "הנהלת מלון מדי טרה ועובדיו,  שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לארח באהבה את עמותת שניר ומתנדביה. העמותה העניקה יום של פינוקים ומתנות למבוגרים ולילדים. מעט אסקפיזם, תמיד נעים לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך, ושנדע כולנו ימים טובים ושקטים".

Exit mobile version