Site icon IAS

מלון יהודה בירושלים: המקום האולטימטיבי להתארח, להתרגע ולבלות בו

מבט על מלון יהודה, ירוק כחול וססגוני. צילום שוש להב

לולא הייתי יודעת שאני נמצאת בירושלים, עיר הבירה התוססת והשוקקת פעילות, הייתי יכולה בקלות לתאר לעצמי שאני מבלה בריזורט מרהיב באי קסום כלשהו. ואכן, מלון יהודה הוא אי של שלווה, בריזורט הנמצא בלב חורשה ירוקה, עטוף בצמחייה מטופחת ובשלל פרחים ססגוני. מרחבים מסקרנים להסתובב בהם ולהתפעל מפינות החמד שלהם, לשאוף אוויר פסגות צלול ולהתענג על הנוף ההררי ותחושת הרוגע שמשרה המקום. כך ממש. את המלחמה ומוראותיה השארנו מחוץ לגבולות המתחם, ואני מתכוונת למלון שנמצא בירושלים, אבל מרגיש חו"ל. מלון יהודה.

ועוד לא הזכרתי את פנים המלון המעוצב להפליא, את חדריו המרווחים והנוחים, את מירפסות הנוף, את המסעדה והאוכל המעולה, את הצוות המקצועי והשירות הידידותי ואת האווירה המיוחדת. על כל אלה אפרט בהמשך.

על איכות מלון יהודה תעיד בחירתו לרשימת המלונות המשפחתיים היוקרתים בעולם, וגם זכה בתואר מלון הספא הטוב במזרח התיכון לשנת 2022 בתחרות הנחשבת בעולם של World Luxury Hotel Awards™ וכמלון הנבחר של טריפ אדוויזר לשנת 2023 ו travelers choice – של טריפ אדוויזר לשנת 2024.

חגי תשרי כבר כאן, אז זה המקום להתארח בו ולבלות בין כתליו והשטחים הירוקים שלו, בימי החגים וביניהם. נראה לי שהסתיו כאן יהיה רומנטי יותר, החורף מעונן פחות, והמלחמה אומנם כואבת – אבל ניתן להתנחם פה ולחזור לשפיות. זו בדיוק התחושה הממלאת אותי, כשאני נמצאת כאן.

חדר גן מפנק במלון יהודה. צילום איה בן עזרי

שיפוצים, חדרים, נהנים וגם מטיילים

מלון יהודה הוא אחד המלונות הקסומים והמפתיעים ביותר באזור ירושלים. נמצא באזור שקט ופסטורלי בירושלים, במרחק קצר של 10 עד 15 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר, בקרבת אטרקציות מרכזיות כמו גן החיות התנכ"י ואקווריום ישראל (אל, אל תחמיצו ביקור בהם!), בקרבה לאתרי טיולים אהובים כמו עמק רפאים, סטף, שכונת עין כרם. ולמרות הפיתוי להישאר במלון המפנק והנעים הזה, צאו, צאו לטייל באתרים המעניינים שבסביבתו, וחיזרו אליו למנוחה ולהטענת כוחות מחודשים.

הנהלת מלון יהודה הקדישה את החודשים האחרונים לשיפוץ המלון והכנתו לקראת החגים והשנה הבאה עלינו לטובה. המלון שופץ ושודרג בעלות של כ- 10 מיליון ₪. בין היתר שופצו חדרי המלון, לובי הכניסה, השטחים הציבוריים ועוד. כמו כן, המלון רוהט בריהוט חדש, הוחלפו הטפטים, והשטיחים. רחבת הבריכה עברה שיפוץ מאסיבי כולל מלתחות חדשות, בר אוכל חדש, פינות ישיבה וריהוט גן כולל מיטות שיזוף וספות זוגיות.

המלון רחב הידיים, מתפרש על פני שטח גדול של 12 דונם עם גינה, בריכת שחייה, חדר כושר, ספא יוקרתי ושטחים ציבוריים. המלון מציע 129 חדרים חדישים, ביניהם חדרי משפחה, חדרי דלקס, חדרי גן, חדרים עם מרפסת, סוויטה נשיאותית ו- 4 חדרים נגישים. לחלק מן החדרים דלת מקשרת ולחלק אמבטיות בחדרים.

כל החדרים כוללים טלוויזיה בלוויין, מיני בר, כספת, מיזוג אוויר וגלישה חופשית באינטרנט. רוב החדרים, ביניהם חדרי גן וחדרים עם מרפסת פרטית, משקיפים אל הגנים הירוקים של המלון ואל נוף החורש הירושלמי המרהיב. החניה במלון חינם, וזה באמת מצרך נדיר בירושלים. במלון מרחבים ציבוריים חיצוניים ומדשאות מטופחות, פינות חמד ופסלים סביבתיים – מה שמאפשר למבוגרים ולילדים ליהנות, לשחק ולרוץ בחוץ.

מרחבים נעימים לטיול וישיבה בשטח מלון יהודה. צילום שוש להב

מגוון השירותים במלון יהודה

במלון יהודה נמצא את מיטב השירותים אותם מבקשים האורחים. אם הגעתם עם ילדים, הסירו דאגה מלבכם: תמצאו כאן משחקיה לילדים עם השגחה הכוללת מתקני ג'ימבורי חדישים וצבעוניים, בריכות כדורים ושפע מתקנים לחוויה מושלמת לילדים ולפעוטות. המתחם סגור וממוזג ועם בריכת פעוטות. בנוסף, במלון חדר כושר, מרכז עסקים, בר, מסעדה, מרכז כנסים ואירועים המכיל עד 450 איש, ומאובזר בתאורה ובמערכות הגברה מתקדמות, 15 חדרי ישיבות, בית כנסת.

מתחם הספא חדיש ומפנק מאוד, תוכנן על ידי אנשי מקצוע ומעצבים מהעולם בהשראת תורת הזן, והושקעה בו מחשבה רבה, כך שיביא לידי ביטוי את החוויה ההוליסטית והמיוחדת שמצפה לאורחים. שטח הספא כ-400 מ"ר, בתוכם ארבעה חדרי טיפולים שונים, כולל חדר טיפולים עם ג'קוזי מפנק המיועד לזוגות. בין הטיפולים ניתן למנות: טיפולי הזנה, פילינג ממריץ, טיפולים אנרגטיים שונים, מגוון רחב של עיסויים קלאסיים וטיפולים יחודיים למלון. בנוסף קיימות במתחם סאונה רטובה וסאונה יבשה, בריכת שחייה חצי אולימפית הצופות אל נוף החורש הטבעי של המלון.

ארוחת הבוקר – נהדרת, ויש בה כל שתחשקו, דוגמא לתפארת של המושג "ארוחת בוקר ישראלית". וארוחת הערב – מעוררת תיאבון ומשופעת בהיצע, מבשרים וסלטים, דרך פירות וקינוחים. תאווה לחיך ותענוג למראה העיניים.

בודקים ומזמינים: היכנסו לאתר המלון וחפשו הצעות מיוחדות, שמתפרסמות מעת לעת.

זה המקום לקיים בו כנסים, לערוך אירועים שמחות ואחרים, להתארח כמשפחה או כקבוצת חברים, לבלות כזוג ואפילו כיחידים. מלון יפייפה, מפנק, מרגיע וכייפי. אז מה נבקש עוד?

לפרטים נוספים והזמנות:

דרך חיים ע.קוליץ 1, גבעת משואה, ירושלים

מלון: 02-6322777

ספא: 02-6322906

פקס: 02-6322702

אתר המלון

מראה של מלון יהודה על רקע הרי ירושלים. צילום איה בן עזרי
Exit mobile version