Site icon IAS

מלון דן קיסריה נהפך לריזורט מעודכן בהשקעה של 80 מיליון שקל

דן קיסריה המחודש במבט אל מתחם הבריכה. צילום אורי אקרמן

לאחר 8 חודשים של תהליך שיפוץ וחידוש , משיקה רשת מלונות דן מחדש את מלון דן קיסריה תחת קונספט חדש וייחודי עם הסלוגן  HAPPINESS IS AROUND.

במסגרת המהלך שופצו, חודשו ושודרגו כל שטחי הריזורט, החל מ-116 החדרים והסוויטות, דרך הלובי, חדר האוכל, האולמות, הספא ומועדון הילדים, ועד לכלל השטחים הציבוריים ו-62 הדונמים הירוקים של דן קיסריה.

בהנהלת המלון אומרים ששיפוץ המלון הוותיק והפיכתו לריזורט ייחודי, היתה מלאכה מורכבת. לצד שימור המבנה האייקוני נוספו אמצעים מודרניים שישדרגו את החופשה.

דניאל פדרמן, אשר הוביל את יצירת הקונספט החדש והמעודכן של המלון, אסף סביבו את מיטב המוחות לטובת הפרויקט ובהם האדריכל אילן פיבקו, שעיצב מחדש את כל השטחים הציבוריים כשבתקרה של הלובי נתלו עננים כחולים שעוצבו ע"י האמן רוני אלוני. אדריכלית הפרוייקט רוני פדרמן, בשיתוף אסתי רובינסון וצוות האגף הטכני של מלונות דן, עיצבו מחדש את החדרים.

הקבלה במלון דן קיסריה המחודש. ברקע: רכב ביואיק בגודל טבעי, עבודה של האמן רון ארד. צילום אורי אקרמן

המעצבים פיליפ בולקיה ודקלה רובינסון יצרו שפה גרפית חדשה ומרעננת המחברת בין הטבע והמיקום בקיסריה, העבר המפואר של המלון ואווירת הרוגע והשלווה של הריזורט.

בנצי ארבל, שאחראי לכמה מהקונספטים המובילים של הקולינריה התל אביבית, יצר את הקונספט HAPPINESS IS AROUND שמוביל את רוח המקום מהעיצוב והגרפיקה ועד השירות.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן מסר: "אנו גאים ונרגשים להשיק מחדש את דן קיסריה כריזורט עם קונספט חדשני וייחודי אשר יציע לאורחים חדרים מעוצבים, אמנות מרתקת חוויה קולינרית עם ברים עכשוויים לצד שטחים ציבוריים ירוקים המייצרים אווירה קסומה. השקענו רבות בפיתוח קונספט המלון שהפך למעשה לריזורט עדכני אשר מציע חוויית אירוח יוצאת דופן עבור הלקוח הישראלי והתיירים."

חדר קיסריה במלון דן קיסריה המחודש. צילום אורי אקרמן

אמנות בריזורט ובחדרים

ברחבי הריזורט ובחדרים מוצגים עבודות אמנות ישראלית עכשווית מאוסף גלריה גורדון. בשטח הגנים מוצבים 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל – יעקב דורצ'ין.

בחדרים פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון. אלימה היא מהאמניות הנפלאות ביותר שפעלו בישראל החל משלהי שנות ה-70. בשנת 2008 נערכה לה תערוכה רטרוספקטיבית במוזיאון תל אביב ובשנים האחרונות עבודתה זוכה לעניין מחודש בקרב אמנים ואספנים כאחד.

בר הלימונדה במלון המחודש. צילום אורי אקרמן

בכניסה למלון תלוי רכב ביואיק בגודל טבעי, עבודה מדהימה של האמן רון ארד. בשאר שטחי הריזורט מוצבות עבודות של מיטב אומני ישראל. כך שסיור ברחבי הריזורט הינה חוויה ייחודית  השקולה לסיור בגלריה.

רוח החדשנות לא פסחה גם על ילדי אורחי הריזורט, ולדור הצעיר נבנה מועדון ׳דנילנד׳ ייחודי. בין האטרקציות שהדנילנד מציע: אקווריום ייחודי, בו מציירים דגים ומוסיפים אותם לאקווריום; ׳עולם של דינוזאורים׳ המשלב בין ארגז חול קלאסי להקרנת תלת-מימד, ועוד שפע של אפשרויות לחוויית משחק סוחפת.

דן קיסריה מציע מגוון פעילויות ייחודיות וביניהם בריכת שחייה עם שולחן ביליארד בתוך המים. כמו כן, על חלק מהעצים שברחבי מתחם הבריכה הוקמו בתי עץ שיאפשרו חוויה קסומה.

הריזורט המחודש על כל שטחיו מציע גם מגוון פעילויות ספורט כמו מגרש כדורסל שעבר עיצוב בגרפיקה ייחודית, מגרש כדורגל, מגרש טניס, מיני גולף, טניס שולחן ועוד.

ברחבי הלובי המחודש של דן קיסריה הוצבו מגוון משחקי רטרו עם קריצה לימי הזהר של שנות ה-60 וה-70.

לאלה מיתוספים מתחם ספא עם 6 חדרי טיפול מתקדמים ותפריט טיפולים חדשני, חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר עדכני עם מיטב הציוד המחובר למערכות מתקדמות וצופה לבריכה והמדשאות של הריזורט.

המחיר: חדר לזוג באמצע השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר – החל מ-1,560 שקל. בסוף השבוע הקרוב – החל מ-2,150 שקל.

Exit mobile version