Site icon IAS

מי זכה בתואר "אתר הנופש החדש המוביל בעולם"?

טקס פרסי תעשיית הנסיעות העולמית (WTA) עם הזוכה אתר הנופש המוביל בעולם. צילום אטלנטיס דה רויאל

בסוף השבוע האחרון התקיים טקס פרסי תעשיית הנסיעות העולמית (WTA) 2023  World Travel Awards במלון בורג' אל ערב שבדובאי. קבלת פנים על השטיח האדום סימנה גם את השיא של יום השנה ה-30 של (WTA). הארגון נוסד ב-1993 וביסס עצמו כאות הכבוד האולטימטיבי בתעשיית התיירות והנסיעות. הפרסים, המוכרים ברחבי העולם כסמל למצוינות, חוגגים הישגים יוצאי דופן בקטגוריות שונות, כולל בתי מלון, חברות תעופה, יעדים וטכנולוגיית נסיעות. תהליך הבחירה המדוקדק כולל שילוב של הצבעות מהציבור ואנשי מקצוע מהתעשייה, המבטיח שרק הטובים יזכו לכבוד.

אטלנטיס דה רויאל זכה בתואר "אתר הנופש החדש המוביל בעולם"

אחד הזוכים הגדולים של הערב היה אתר הנופש "אטלנטיס דה רויאל" שנפתח בדובאי רק לפני פחות משנה וזכה בתואר "אתר הנופש החדש המוביל בעולם". אם השם מצלצל לכם מוכר זה כנראה בגלל ששם התקיימה ההופעה האגדית של זמרת העל, ביונסה, בפעם הראשונה מאז שחזרה לבמות בשנה שעברה.

מלון היוקרה נוצר על ידי צוות אנשי חזון הכולל את האדריכלים, המעצבים והאמנים המובילים בעולם, כאשר הנושא המרכזי שליווה את אנשי המקצוע בהקמת אתר הנופש הוא "אש ומים". בתוך מספר חודשים מפתיחתו בתחילת השנה הנוכחית, אטלנטיס דה רויאל הפך לאייקון ברחבי העולם. עם אוסף של 795 חדרים אלגנטיים, סוויטות ופנטהאוזים ייחודיים, אתר הנופש מספק מגוון רב של חוויות מעוררות כבוד, מזמין את האורחים לשחות בין העננים בבריכות השמיים, להסתנוור ממזרקות שנושמות אש או לסעוד במבחר מסעדות שף מהמובילות ביותר בעולם.

באטלנטיס דה רויאל ישנן מגוון רחב של מסעדות וברים בעלי שם עולמי, אחת מהן היא מסעדת נובו (Nobu) עטורת הפרסים, שנפתחה במועדון הבריכה והחוף של הריזורט.

מסעדת NOBU היוקרתית. צילום יח"צ

גולת הכותרת (וגם הכתר המלכותי של "דה רויאל") נמצא בקומה ה-22 והוא טרקלין "לינג לינג" שמספק חווית אוכל מבוקר ועד ליל בהשראה אסייתית עם נופים של 180 מעלות של קו הרקיע של דובאי. חולקת איתו כבוד "קלאוד 22", מסעדת בר קוקטיילים הצמודה לבריכת האינפינטי המדהימה עם הנוף המרהיב של דובאי והפאלם והכוללת ביתני ; VIP בר שחייה עם ביתן DJ  ועוד.

במלוi גם מסעדת Dinner זוכת כוכב מישלין ובר קוקטיילים של השף המוביל הדסון בלומנטל וכן אקווריום מדוזות ייחודי בגובה של 6.5 מטר.

לאתר האינטרנט של אטלנטיס דה רויאל: https://www.atlantis.com/atlantis-the-royal

אתר הנופש המרהיב ומהמובילים בעולם – אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

גם המלון השני של הרשת בדובאי, אטלנטיס דה פאלם, זכה בפרס נחשק, "אתר הנופש המוביל לאורך זמן", אטלנטיס דה פאלם נמצא בקצה אי הדקל בדובאי ומושך אליו תיירים רבים מכל העולם, יש בו למעלה מ-30 מסעדות מובילות ונחשקות, אקווריום עצום ופארק המים הגדול בעולם AquaVenture הצמוד אליו.

Exit mobile version