Site icon IAS

מינויים חדשים ברשת ישראל קנדה מלונות

מלון Play של ישראל קנדה מלונות במידטאון תל אביב, צפוי להיפתח ביוני. צילום רונן טופלברג

ראובן אלקס, מנכ"ל ישראל קנדה מלונות, הודיע היום על מינויים חדשים ברשת:

שי אסיה, סמנכ"ל שיווק. צילום תמר מוצפי

שי אסיה מונה לסמנכ"ל שיווק של החברה. אסיה מצטרף לישראל קנדה מלונות לאחר שכיהן בשנים האחרונות במספר תפקידי מפתח בענף המלונאות. בהם כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של רשת מלונות קראון פלאזה. כן שימש כמנכ"ל של מספר בתי מלון ברשת פתאל.

נדב ברכה מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש של ישראל קנדה מלונות. ברכה מביא עמו ניסיון רב בעבודה ברשתות גדולות בענף המלונות. בתפקידו האחרון כיהן מנהל משאבי אנוש של שישה בתי מלון ברשת פתאל צפון, ולפני כן כמנכ"ל מלונות רימונים צפת ורימונים גלי כנרת.

המנכ"ל אלקס איחל הצלחה לשניים על הצטרפותם למשפחת ישראל קנדה מלונות. "אני סמוך ובטוח שהניסיון העשיר ששי ונדב  צברו בתפקידי ניהול בכירים בענף המלונאות והתיירות לאורך השנים, יסייעו לנו להוביל את מותגי החברה להצלחות גדולות".

נדב ברכה, סמנכ"ל משאבי אנוש. צילום יח"צ

רק לאחרונה הודיעה ישראל קנדה מלונות כי חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם מלון הבוטיק "סוליי" באילת השוכן בחוף הצפוני של העיר, ועל רכישת 66.67%  ממלון העסקים פאבליקה בהרצליה פיתוח.

ביוני 2020 צפוי להיפתח מלון PLAY בבעלות החברה הממוקם במגדלי מידטאון ת"א, שהינו הסנונית הראשונה של הקבוצה בתל אביב מתוך 900 חדרים שצפויים לקום בתל אביב על ידה בחמש השנים הקרובות.

בספטמבר 2020 צפויה הרשת להשיק את מלון הפאר גלי כנרת בטבריה שנמצא בימים אלו בשיפוצים.

להערכת החברה עד סוף שנת 2020 היא תנהל ותפעיל כ-1,000 חדרי מלון בישראל ובמקביל בוחנת אפשרויות להרחבת הרשת מעבר לים.

Exit mobile version