Site icon IAS

מופע WOW של ישרוטל – הדור הבא

מייקל ג'קסון בגירסת אילת: מופע וואו החדש עם ניחוח לאס וגאס. צילום בועז סמוראי

מופעי WOW, בהשראת מופעי לאס וגאס הידועים, הפכו ברבות השנים לשם דבר בסצנת מופעי הבידור בישראל, וצפו בהם למעלה מ-2 מיליון צופים, אורחי ישרוטל ומלונות אילת, לצד תושבי העיר. המופעים, המתחלפים ומתעדכנים כמעט מדי שנה, עולים על במת תיאטרון ישרוטל, במלון ישרוטל רויאל גארדן באילת, מדי ערב (למעט ימי א'), ולפעמים אף פעמיים בערב, והם קוצרים הצלחה עצומה מזה 16 שנים.

מרשת המלונת נמסר כי WOW VEGAS SHOW בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת טבת הפקות, הוא המופע החדש, הייחודי והמושקע ביותר של הרשת עד כה. במרכז המופע – מסע של צעיר כבן 30 המגיע ללאס ווגאס ל-48 שעות של טירוף חושים. בדרכו הוא נפגש עם גיבורי תרבות אמריקאים ובהם אלביס פרסלי, מרילין מונרו, מייקל ג'קסון ועוד, אשר יופיעו במהלך המופע בהולוגרמות.

רוזן, היוצר של מופעי WOW, יצר הפעם מופע ייחודי צבעוני וגדול במיוחד, בעזרת אפקטים בימתיים הכוללים הקרנות תלת מימד, הולוגרמות, תאורה חדשנית ומערכות סאונד מתוחכמות, אשר יגרמו לקהל להרגיש ממש בלב העיר לאס ווגאס, עיר אשר החוויות בה הן מעל לכל דמיון.

מופע וואו החדש מתקיים בתיאטרון ישרוטל במלון רויאל גארדן באילת. צילום בועז סמוראי

בדומה לכל מופעי WOW הקודמים, גם במופע זה יופיעו על הבמה אמנים אשר קראו תיגר על המגבלות האנושיות, המפגינים יכולות מדהימות של אקרובטיקה ולהטוטנות, תרגילי כוח והומור והכל עטוף בריקודים ומוסיקה סוחפת עם תלבושות מרהיבות בסגנון המופעים הנוצצים של לאס וגאס עצמה.

מופעי בידור אלה מבוצעים ברמה הגבוהה ביותר, בידי אמנים וירטואוזים שנבחרו לקחת בהם חלק לאחר מסעות איתור אמנים של צוות ההפקה והבמאי ברחבי העולם. התוצאה, נבחרת האמנים המוכשרת והטובה ביותר, אשר כל אחד מהם מגיע כשבאמתחתו שלל הישגים ותארים.

שיתוף הפעולה בין רשת מלונות ישרוטל לבין חברת 'טבת הפקות' ובבימויו של חנוך רוזן, מלווה את ההפקות מאז עלתה ההפקה הראשונה.

המופע מתקיים בתיאטרון ישרוטל במלון ישרוטל רויאל גארדן באילת. התיאטרון בנוי על שטח כולל של כ-1,000 מ"ר, ובו אולם בן 620 מקומות ישיבה – כולל אזורים המונגשים לאנשים עם מוגבלויות. באולם התיאטרון משולבות טכנולוגיות מתקדמות ומערכות שמע ותאורה שהן מהמשוכללות ביותר בארץ. רמתו הגבוהה של האולם מאפשרת לצוות כולו להגיע להישגים אמנותיים גבוהים ביותר, בכל הקשור לתפאורה, תאורה ואפקטים מיוחדים.

זמן המופע מדי ערב, בשעה 20:30, פרט ליום ראשון (ייתכנו שינויים)

מחירי כרטיסים: אורח ישרוטל – 95 שקל, אורח חוץ – 130 שקל, אזרח ותיק/תושב אילת – 115 שקל (עם הצגת תושב / תעודת אזרח ותיק)

מחיר מוזל לסוכנים ולראשי קבוצות עבור קבוצות, בתיאום מראש.  מחיר מוזל עבור קבוצות השוהות בישרוטל.

הכניסה לילדים מגיל 4 ומעלה.

Exit mobile version