Site icon IAS

"מועדון הספר הטוב" במלון ולדורף אסטוריה

משמאל, הנכדה יעל בלאו (בתה של אמונה ירון), מנכ"ל המלון אבנר און והנינה נועה ב"שעת סיפור". צילום יעל הכט

סקר דעת קהל עולמי של רשת המלונות ולדורף אסטוריה, מותג היוקרה של קבוצת מלונות הילטון העולמית,  קבע שהאורחים במלונותיה מסתמכים באופן יוצא דופן על שירותי קונסיירז' המלון.  2,000 לקוחות יוקרה נשאלו על הרגלי תכנון נסיעותיהם ומחציתם ציינו שבכוונה תחילה הם מעדיפים לתכנן את פרטי הביקור ביעד עצמו, בעוד כשליש מתכננים במידה מסויימת מראש את סדר היום שלהם.

לפיכך הוחלט בוולדורף אסטוריה העולמית להעשיר את מיגוון שירותי קונסיירז' המלון בשורה של פעילויות מגוונות ויחודיות. אחת מהן – אשר אומצה בוולדורף אסטוריה בירושלים – היא ה-BOOK MASTER (מאסטר הספרים). מעתה, צוותי הקונסיירז' ימליצו על סיפורים מקומיים לפי ספרים, מותאמים לאינטרסים של כל אורח, יכוונו לחנויות הספרים הטובות ביותר באזור ואף ידאגו לכך שספר העוסק בירושלים ימתין לאורח על השידה ליד מיטתו לקריאה במהלך שהותו.

בעוד בוולדורף אסטוריה באדינבורו מתמקדים בסיפור הנודע "המקרה המוזר של ד"ר ג'קיל ומר הייד", הנובלה המפורסמת של הסופר הסקוטי רוברט לואיס סטיבנסון, הרי בוולדורף אסטוריה בירושלים בחרו להדגיש את ספריו של זוכה פרס הנובל הראשון של ישראל, ש"י עגנון אשר חי בעיר וכתב על ירושלים ברבות מיצירותיו. הספרים המוצעים בעברית הם: תהילה, לפנים מן החומה, תמול שלשום, שי ועגנון הסייף – לילדים וש"י ועגנון – שלושה סיפורים – לילדים.

לרגל השקת  ה-BOOK MASTER בישראל, הוזמנו למלון נכדיו וניניו של ש"י עגנון, שחי בשנים 1888-1970, להיות הראשונים שזכו להתוודע אל התוכנית החדשה.

Exit mobile version