Site icon IAS

מבצע בלאק פריידיי באטלנטיס דה פאלם דובאי

ריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם. צילום יח"צ

אטלנטיס דה-פאלם אתר הנופש האגדי שכולל מעל ל-30 מסעדות מובילות, ספא מדהים, יוגה מתחת למים, חדרים וסוויטות מפוארות ואת פארק המים הגדול ביותר בעולם מציע הנחה משמעותית לרגל מבצעי הבלאק פריידי. במסגרת המבצע, יוכלו המזמינים ממחר עד ה-1 לדצמבר ליהנות מהנחה של עד 35% על חדרים וסוויטות לחופשות גם ב-2024, כך שגם אם כרגע אתם לא במצב רוח לחופשה, תוכלו להזמין עכשיו ולעשות זאת בשנה הבאה.

באתר תוכלו לראות שההנחה היא בגובה 25% אך לחברים ו/או לנרשמים חינם אונליין למועדון אטלנטיס ישנה הנחה נוספת של 10% המקנים ביחד 35% הנחה. בנוסף להטבה זו, אטלנטיס דה-פאלם מזמינים את הילדים עד גיל 11 לשהות בחינם במלון וליהנות מארוחות ללא עלות בזמן החופשה.

אורחי אטלנטיס דה-פאלם ייהנו גם מכרטיסי כניסה חינם לפארק המים הגדול בעולם, AquaVenture, ששבר מספר שיאי גינס עולמיים כמו: מספר מגלשות המים הגדול בעולם ומגלשת המים הגבוהה בעולם. הוא גם נגיש לילדים בעלי מוגבלויות ומכיל אזורים המתאימים לקטנטנים.

המבצע עד 35% הנחה תקף למזמינים בין התאריכים 24.11.2023-1.12.2023 לשהייה עד ה-22.12.2024. המבצע "ילדים שוהים בחינם" תקף מ-24.11.2023 ועד ל-22.3.2024.

אודות אטלנטיס דה-פאלם

אטלנטיס הוא אתר הנופש הראשון שנפתח באי הדקל בדובאי, בשנת 2008, ומשתרע על פני 46 דונם של הנאה בלתי פוסקת. בריזורט הושקעו כ-1.5 ביליון דולר והוא מכיל 1544 חדרים וסוויטות מדהימות עם נוף מדהים מכל צד! במלון כל החדרים מרווחים ומתאימים למשפחות עם ילדים קטנים וגדולים. במלון תמצאו גם חדר (סוויטה) מתחת למים, גן עדן לשקט ושלווה, הכולל חלונות עצומים מהרצפה עד התקרה לתוך האקווריום עם 65,000 בעלי חיים ימיים בדובאי. תוכלו לצפות כל הערב באמבט השיש שלכם עם נוף של לגונת אמבסדור, ולבהות בכרישים ודגים שטים ממש מעבר למיטה שלכם.

במלון אטלנטיס דה-פאלם עובדים מעל ל-3000 אנשי צוות, כך שהשירות ירגיש אישי וברמה שלא תשכחו. חופשה במלון אטלנטיס היא חוויה שלא שוכחים, המתאימה לאוהבי בטן-גב וגם להרפתקניים ביותר.

מתקני המלון המפנקים שישעשעו אתכם 24/7

אורחי המלון אטלנטיס דה-פאלם ייהנו משני מתחמים גדולים של בריכות בתוך המלון, ה-Palm Pool  וה-Family Pool, מועדון ילדים מושקע לגילאים 4-12, ספא מטורף, שיעורי יוגה מתחת למים וכמובן מהאקווריום של הריזורט, האמבסדור, המכיל למעלה מ-65 אלף דגים באלפי זנים שונים, אטרקציה חווייתית שנבנתה מתחת לפני הים ומדמה מסע ב"אטלנטיס האבודה". במהלך השהות בריזורט, ניתן לסייר רגלית מתחת למים בין מבוכי העיר האבודה, להפוך את הילדים ל"ביולוגים ליום אחד", לצלול עם כרישים ולהאכיל אותם או לשחות עם דולפינים ואריות ים.

מסעדות בריזורט אטלנטיס דה-פאלם:

בריזורט המפנק, תוכלו לסעוד ביותר מ-30 מסעדות, החל מבתי קפה כמו סטארבקס בתוך המלון, מסעדות חוף, פיצה והמבורגר של השף הבינלאומי גורדון רמזי, ועד למסעדות  מפנקות ועטורות פרסים, אחת מהן נמצאת מתחת למים, יחד עם 65,000 בעלי חיים ימיים. שתיים מהמסעדות, "אוסיאנו" ו"האקאסן" זכו בשנתיים האחרונות בכוכב מישלן – מהריזורט הזה באמת שלא תרצו לצאת!

Exit mobile version