Site icon IAS

לראשונה דוברת פנימית למלונות פתאל: אדוה מלמד לוי

מלון NYX מרשת פתאל בתל אביב. שוכרי חללי העבודה ROOMS נהנים משירותיו. צילום איה בן עזרי

רשת פתאל הודיעה היום (ב') על מינויה של אדוה מלמד לוי למנהלת הדוברות ויחסי הציבור של הקבוצה. מלמד לוי, בעלת BA בתקשורת ומדעי החברה ממכללת עמק יזרעאל, שימשה ב-25 השנים האחרונות כעיתונאית, מתוכן ב-14 שנים האחרונות במוסף 7 ימים מבית ידיעות אחרונות בו היתה בעלת טור הרכילות "העלוקה בשישי".

אדוה מלמד לוי , דוברת רשת מלונות פתאל החדשה

רשת פתאל, שהוקמה בשנת 1998 על ידי דוד פתאל נחשבת כיום לקבוצת המלונות הגדולה בישראל ומונה כ-230 מלונות ב-29 מדינות בעולם.

עם מותגי הקבוצה נמנים הרודס, ליאונרדו,  U, NYX, כמו גם שלל מלונות בוטיק דוגמת בכר האוס, רוטשילד 22 ואחרים.

בנוסף, הקבוצה פועלת במגוון תחומים נוספים, דוגמת מתחמי עבודה, תחת המותג ROOMS, דירות יוקרה להשכרה לטווח קצר תחת המותג MASTER, וטרמינל פתאל – טרמינל יוקרה פרטי בנתב"ג.

אדוה מלמד לוי מסרה: "זהו כבוד גדול עבורי להשתלב ברשת מלונות פתאל, המקפידה על מצוינות לצד צניעות ומקצועיות. רשת שהביטוי 'השירות מהלב' אצלה הוא לא רק סיסמה, אלא אג'נדה של ממש. אני מודה לדוד פתאל ואביה מזרחי מגן על הבעת האמון בי, וסמוכה ובטוחה שיחד נעשה חיל".

מנכ"לית רשת מלונות פתאל בישראל, אביה מזרחי מגן, מסרה: "אדוה מלמד לוי בעלת ידע וניסיון עשירים בתחום התקשורת ואני בטוחה שהיא תוביל בהצלחה מרובה את מערך הדוברות והתקשורת של רשת מלונות פתאל".

Exit mobile version