Site icon IAS

לטיול יצאנו: הויליג' מלון מטיילים על הירדן

לובי מלון הויליג'. מלון מטיילים על הירדן. צילום ליטל ליכט

לובי מלון הויליג'. מלון מטיילים על הירדן. צילום ליטל טריאור ליכט

אלו שאוהבים לטייל בארצנו היפה ועדיין לא שמעו על רשת מלונות מטיילים – הגיע הזמן שתכירו. לרשת 5 מלונות ברחבי צפון הארץ הממוקמים ליד מסלולי טיולים, מוקפים נוף מהמם וכולם עוצבו באופן מוקפד, כפרי ונעים במיוחד.

מדובר באופציה נפלאה למשפחות, קבוצות חברים וזוגות שאוהבים לטייל בצפון ישראל, אך אינם רוצים לשאת בהוצאה גדולה של מלון יקר, והכל מבלי להתפשר על איכות החופשה. המלונות מעוצבים בצורה חדשנית ונעימה, כל אחד בסגנון אחר, בעלי חדרים מרווחים ביותר והשהות במלון כוללת גם ארוחת בוקר מושקעת.

החופשה מתחילה עוד לפני ההגעה למלון

בסוף השבוע האחרון התארחתי במלון הויליג' של הרשת, השוכן בשדה נחמיה שעל גדות הירדן, בצמוד לטיילת בן עמי היפה, וגיליתי כפר נופש מהמם ביופיו, שקט, אינטימי ובעיקר ממוקם באחד המקומות היפים ביותר בארץ.

כיומיים לפני הגעתי למלון, קיבלתי מייל המפרט את כל הפעילויות, הסיורים והאטרקציות המתרחשות בסביבת המלון בזמן השהות שלי. למעשה, בכל שבוע, מלון הויליג' מאגד את כל הפעילויות המעניינות ביותר בסביבה ומדוור אותן לאורחיו, כך שלא תצטרכו להתאמץ בחיפוש אחר מה לעשות.

לא רק מלון – חוויה שלמה

כבר כשהגעתי ללובי המלון, השוכן במבנה עץ גדול ויפהפה, קיבלו את פני עם תה צמחים חם וחיוך רחב. לאחר תדרוך קצרצר בו הוסבר לי מה יש לעשות באיזור, ולאחר שהבנתי כי סוף שבוע אחד ממש לא מספיק בשביל הכל, קיבלתי תיקייה ובה שלל הפתעות: מפה של המלון והאיזור, מפה עם המסלולים בהם ניתן לטייל, דף מפורט על מסעדות ואטרקציות בסביבה הכולל בתוכו הנחות משתלמות, משחקי חשיבה והסבר על האפליקציית המשחק "אתגר הויליג' ", אותה ניתן להוריד לנייד ולשחק עם ילדיכם ברחבי המלון.

מה שמביא אותי לנקודה הבאה והחשובה – מלון הויליג' הוא מלון מושלם למשפחות. מלבד הבריכה הגדולה (שפתוחה בעונת הקיץ) ומגרש משחקים מושקע שנמצא בין המדשאות, ילדיכם יוכלו ליהנות ממגרש כדורעף, ממגרש כדורגל ומפסלי פילים ענקיים שהיו ללא ספק האטרקציה החביבה ביותר על ילדי המלון שהתארחו יחד איתי.

טיילת בן עמי היפהפייה. צילום: ליטל טריאור ליכט

בקתות עץ חמימות

במלון הויליג' תהנו מבקתת עץ פרטית וגדולה במיוחד בה תוכלו להתארח בהרכבים שונים: זוג, זוג +2-4 ילדים. הדירה מחולקת לחדר ראשי וסלון גדול, אשר ביניהם ממוקם מטבח קטן עם כל מה שתצטרכו לחופשה שלכם: מקרר, קומקום חשמלי, ערכת תה/קפה ומיקרוגל.

הן בחדר והן בסלון נמצאת טלוויזיה גדולה ובמרבית החדרים תהנו מאמבטיה שהיא גם ג'קוזי. כל בקתה מוקפת בדשא ירוק ומרוחקת מעט מהבקתה שלידה, מה שנותן תחושת פרטיות גדולה במיוחד.

בקתות עץ חמימות. הויליג'- מלון מטיילים על גדות הירדן. צילום: ליטל טריאור ליכט

היכן מטיילים

כמו שציינתי, המלון ממוקם על גדות הירדן ומן החדרים ישנן יציאות ישירות אליו. אם תמשיכו יחד עם הזרם, מהר מאוד תגיעו לטיילת בן עמי שללא ספק זוכה בתואר "הטיילת היפה ביותר בצפון הארץ". מדובר בהליכה קלילה וקצרה שכנראה לא תיחשב בעיני מטיבי הלכת כמסלול מאתגר במיוחד, אבל בהחלט מומלץ לפתוח עימה את היום שלכם.

מסביב למלון תמצאו עוד עשרות מסלולים קרובים יותר וקרובים פחות, בדרגות קושי שונות ובאורכים משתנים, ביניהם: הבניאס, נחל דן, נחל שניר, עמק החולה ועוד. כמו כן תוכלו להתנסות בקייקים או ברפטינג בנהר הירדן. צוות המלון בקיא בכל הנמצא מסביב וישמח לתת לכם הסברים, טיפים והמלצות.

נהר הירדן שופע מים. צילום: ליטל טריאור ליכט

אירועים מיוחדים

חודש דצמבר הוא חודש מלא בפעילויות מרתקות באיזור מלון הויליג'. תוכלו ליהנות מסיורים בעקבות ציפורים נודדות, סיורים ברחבי התל בתל חצור, טיול במגפיים בנחל עיון, הפנינג חנוכה לכל המשפחה, יריד אמנים ועוד. לכל הפעילויות לחצו כאן.

להתארח עם החבר הכי טוב שלכם

אחד הדברים הנפלאים ביותר ברשת מלונות מטיילים היא העובדה שניתן להתארח אצלם יחד עם כלבכם, מה שהופך את האירוח לעוד יותר מהנה ופשוט לוגיסטית. אין צורך למצוא לכלב שלכם פנסיון, דוגי-סיטר או "להפיל" אותו על השכנים, תוכלו פשוט לצרף אותו יחד אתכם ואנחנו בטוחים שגם הכלב שלכם ישמח להזדמנות לנפוש במלון.

בנוסף, המלון קיבל עיטור "vegan Freindly" ומציע אופציות טבעוניות בארוחות השונות.

Exit mobile version