Site icon IAS

ישרוטל: צפי להפסד נקי של 24 מיליון שקלים ברבעון הראשון של השנה

מלון אוריינט, של ישרוטל בירושלים. בימי שיגרה, מרבית לינות התיירים נרשמות בירושלים - כ-34% צילום יח"צ

חברת המלונות ישרוטל הודיעה אחר הצהרים כי להמשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם, יש השפעה על פעילותה העסקית של החברה. "כחלק מההתמודדות עם התפרצות הנגיף וניסיון לבלימת התפשטותו, ננקטים באזורים רבים בעולם, לרבות בישראל, צעדים המגבילים באופן משמעותי ניידות והתקהלות של אנשים.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל. צילום עירית רוזנבלום

כתוצאה מכך, חלה ירידה בהיקפי הפעילות הכלכלית באזורים רבים בעולם, לרבות בישראל, בייחוד בענפי התעופה והתיירות", הודיעה החברה לבורסה, "על פי הערכה עדכנית אשר ביצעה החברה, נכון למועד דיווח זה, ההפסד הנקי של החברה ברבעון הראשון של שנת 2020 יהא גדול בכ-15 מיליון שקל בהשוואה להפסד ברבעון המקביל בשנת 2019, שעמד על סך של כ-9 מיליון ש"ח".

מלונות נסגרו

עוד מודיעה החברה כי  ככל והתפשטות נגיף הקורונה בעולם תימשך, והירידה בהיקפי הפעילות הכלכלית ומגבלות התנועה והתעופה תימשכנה או תורחבנה, צפויה ירידה מהותית נוספת בהכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2020 ואף לאחר מכן, כתלות במשך האירוע, "אשר אין ביכולתה של החברה לאמוד בשלב זה".

לאור האמור, החברה נוקטת בפעולות נרחבות על מנת לצמצם את הוצאותיה ככל הניתן.  "החברה תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולעדכן את הערכותיה בהתאם", נמסר בדיווח, שאינו מפרט את העובדה שהחברה סגרה עד כה חלק ניכר מ-21 ממלונותיה עד כה.

Exit mobile version