Site icon IAS

ישרוטל חונכת את מצפה הימים לאחר השקעה של 80 מיליון שקלים

סוויטה במלון מצפה הימים המחודש של רשת ישרוטל. צילום וסטיילינג לינוי ודרור

מלון מצפה הימים, מי שהיה מלון הדגל הבריאותי, נפתח היום (רביעי) לאחר שנה וחצי של שיפוץ יסודי, שדרוג ועיצוב מחדש תוך שמירה על אופיו, בהשקעה של 80 מיליון שקלים על ידי רשת מלונות ישרוטל. אחד החידושים הבולטים של המלון הוא הפיכתו לכשר חלבי בהשגחת הרבנות הראשית צפת והצטרפותו של השף ארז קומרובסקי כיועץ קולינרי.

מצפה הימים היה במשך שנים מלון לעשירון העליון, בלי להיות מנקר עיניים והקפיד על אוכל בריא ללא תעודת כשרות. "ישרוטל מקפידה לאורך שנים להיות רשת המלונות העדכנית ביותר בנושא חווית האירוח", אומר ליאור רביב, מנכ"ל הרשת, "מלון מצפה הימים בעל המוניטין העצום הולך להיות כוכב הצפון שלנו. זאת יצירה נוספת של ישרוטל המצטרפת למשפחת מלונות היוקרה; יערות הכרמל; בראשית; כרמים; אוריינט; רויאל ביץ אילת ורויאל ביץ תל אביב. אנחנו שמחים לפתוח את המלון מחדש ולהעניק לאורחינו חוויה בלתי מתפשרת".

המלון נרכש על ידי רשת ישרוטל לפני כארבע שנים מבעליו סמי חזן בעלות של 97 מיליון שקלים. כעת, עם הפתיחה המחודשת, המלון מצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל Isrotel Exclusive Collection.

המלון ממשיך לצפות מראש פינה אל הגליל. מלון מצפה הימים המחודש. צילום וסטיילינג לינוי ודרור

במצפה הימים 115 חדרים וסוויטות. ברוב החדרים מרפסות הפונות אל גינות פנימיות וחלקן אל הנוף הפתוח של עמק החולה והגליל. לרשות האורחים עומדים מתחם ספא מרהיב, מסעדת מלון חלבית, אולמות כנסים ואירועים, ספרייה, חנות משק, קונדיטוריה ומאפייה, מסעדת "גריל עץ" בשרית, חווה אורגנית, משק חי ומחלבה, לאונג' מרווח עם אח בוערת בעונה הקרה ומרפסת חיצונית ענקית המשקיפה על הכנרת.

במלון שפע נקודות תצפית אל נוף הגליל, ראש פינה, הכנרת והחרמון, בזכות מיקומו הייחודי מעל למושבה ראש פינה. סביבת המלון טובלת בחורש טבעי, צמחייה ירוקה, עצי פרי וגידולי שדה בחוויה גלילית. האירוח במלון מצפה הימים מתאפשר לילדים מגיל 10 ומעלה.

המסעדה החלבית במלון כשרה, הבשרית לא. מצפה הימים. צילום וסטיילינג לינוי ודרור

קולינריה מהחווה אל השולחן

מצפה הימים מתהדר בחוויה קולינרית בגישת Farm To Table  – חווה אורגנית ומשק חי המספקים למלון את חומרי הגלם הטריים והאורגניים: פירות וירקות שמתחלפים לפי עונות השנה. בחווה מחלבה המספקת מבחר גבינות איכותיות למלון ולמלונות נוספים של הרשת. את התפריטים והייעוץ הקולינרי מלווה השף ארז קומורבסקי, המזוהה עם המטבח הגלילי. במסעדת המלון מוצב טאבון גדול ממדים, ממנו ייצאו חלק ממנות התפריט הכולל מנות דגים וטעמים מהמטבח הגלילי וכן קונדיטוריה ומאפייה המייצרת במקום את כל הלחמים, המאפים, העוגות, עוגיות והקינוחים. בר המלון מגיש בירות בוטיק מאזור הגליל ותפריט מנות נלוות למשקאות אלכוהוליים ויין.

מסעדת גריל עץמסעדת בשרים איכותית, בהובלתו של השף קומורבסקי, מגישה בשר מובחר על שיפודי ענפי עצים הגדלים באזור, עצי זית ואלון, מקלות קינמון וסוס. בתפריט ירקות הגדלים בחווה אורגנית של המלון וחומרי גלם טריים מהאזור. בין המנות בתפריט ניתן למצוא: שקדי עגל, טעמייה פול בלאדי, נתח קצבים, מסבחה חמה, מבחר סלטים, צלעות טלה, פילה עגל ומנות נוספות. חלק ממנות הקינוח יהיו כנאפה קרם פיסטוק, בסבוסה מלבי עם סירופ תפוזים ועוד. המסעדה תפעל בכל ימות השבוע ולכן אינה מחזיקה בתעודת כשרות. היא פתוחה לאירוחי המלון ולקהל הרחב המחפש חוויה קולינרית גלילית.

חנות המשק – חנות המשק פתוחה לרווחת אורחי המלון והקהל הרחב ושם ניתן לרכוש מוצרים טריים המיוצרים מדי יום בחווה האורגנית, במשק ובקונדיטוריה: חליטות תה, עוגות ועוגיות, שמן זית איכותי, ריבות בייצור ביתי, טחינה גלילית, סבונים ממפעל בוטיק ומוצרים נוספים.

חדר אמבטיה במלון מצפה הימים המחודש. צילום וסטיילינג לינוי ודרור

כל החדרים והסוויטות עוצבו מחדש

במלון 115 חדרים וסוויטות מפוארים, שתוכננו ועוצבו מחדש על ידי משרדARA Design  מלונדון והאדריכלים יהודה ויואל פייגין. גודל חדר דולב הסטנדרטי הוא 25 מ"ר הכולל מרפסת. הסוויטות בגודל של 50-55 מ"ר ואילו הסוויטה הנשיאותית בגודל 90 מ"ר, בה סלון מופרד הכולל פינת ישיבה סלונית לאירוח מלא, מרפסת סובבת עם נוף פנורמי ודק שיזוף בגודל 16 מ"ר. בכל החדרים מיטת קינג סייז, ערכת קפה ומכונת נספרסו, מסך טלוויזיה חכמה 49 אינץ', חדר רחצה מרווח עם חימום תת-רצפתי, פינת עבודה ופינת ישיבה.

לראשונה במלון מצפה הימים נבנתה וילה נשיאותית פרטית מבודדת, בעיצוב ייחודי ובגודל 100 מ"ר. הווילה תציע גינה פרטית עם דק שיזוף והאט-טאב, חדר אירוח ופינת עבודה. בעיצוב המלון החדש הושם דגש על שמירה על אותנטיות המלון וההיסטוריה שלו. נוצרו חללים המאפשרים מנוחה ורגיעה, שימוש בצבעים וחומרים טבעיים המשמרים את הקסם והייחודיות של המקום. חלק מריהוט המלון המקורי הפכו לפרטי וינטג' וחודשו וכך שולבו לצד העיצוב המודרני. במלון קיימת אווירה חמימה לצד אווירה יוקרתית.

לא ויתרו על הג'קוזי במצפה הימים המחודש. צילום וסטיילינג לינוי ודרור

מתחם הספא – המתחם כולל בריכת שחייה חצי-אולימפית מקורה ומחוממת, לצידה בר פנימי, סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי חיצוני על רקע נוף הגליל, 20 חדרי טיפול ותפריט טיפולים עשיר כולל תכשירי טיפול אורגניים, חדר כושר וחדר מנוחה והירגעות.

תערוכת אמנות "נוף וקדושה"

בחללים הציבוריים של המלון מוצגת תערוכה קבוצתית בנושא "נוף וקדושה", המציגה את יצירותיהם של אמנים ישראלים עכשוויים, צעירים ופורצי דרך. ה"נוף" הוא מושג אנושי המתאר חיים שלמים המתקיימים בטבע. התערוכה בוחנת את הדיאלוג בין הנוף וייצוגו ובאיזה הקשר. המילה "קדושה" מתייחסת למרחק שכל אחד מיוצרי התערוכה יצר ביחס לייצוג הריאליסטי של הנוף. כל העבודות מוצעות למכירה.

מחירי הרצה כפי שהם נראים באתר האינטרנט של הרשת נעים בין 1,125 שקלים לזוג ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר ל-1,585 שקל לזוג על בסיס לינה במוצ"ש וארוחת בוקר, כולל שני טיפולי ספא.

Exit mobile version