Site icon IAS

ישראייר גרופ בע"מ: מזכר הבנות למימון מחדש של מלונות החברה ביוון

מטוס ישראייר . צילום יח"צ

ישראייר גרופ בע"מ, בהודעה לבורסה:

"החברה מתכבדת לעדכן כי החברה התקשרה במזכר הבנות בלתי מחייב עם תאגיד בנקאי יווני, במסגרתו תבצע החברה הליך של מימון מחדש, בליווי התאגיד הבנקאי ל- 4 מתוך 5 בתי המלון בהם שותפה החברה ביוון בסך כולל של כ- 42 מ' אירו (לפני עלויות מימון).

התמורה הצפויה במסגרת המימון מחדש תשמש לפירעון חוב בנקאי ו העמדת חוב בנקאי חדש לתקופה של כ- 10 שנים. החברה מעריכה במועד זה כי פעילות בתי המלון תשרת בבטחה את החוב הבנקאי החדש. בנוסף, כתוצאה מהליך המימון מחדש, יושבו
לחברה חלק מהלוואות הבעלים, באמצעותם מי מנה החברה את רכישת בתי המלון בסך מוערך של בין 4 עד 8 מיליון דולר ארה"ב.

החברה מעריכה במועד זה כי תהליך המימון והשבת הלוואת הבעלים יחזקו וישביחו את נכסי החברה וישפרו את ה נזילות ותזרים המוזמנים שלה.

יובהר כי הערכות ותחזיות החברה האמורות בדוח זה, בדבר ההתקשרות והפיתוח העסקי והפיננסי בחברה מהוות מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח1968- המבוססות, בין היתר, על הערכות החברה נכון למועד זה. לפיכך, אין כל וודאות כי הערכותיה יתממשו, כולן או חלקן, והן עשויות להתממש באופן שונה מהותית וזאת בין היתר, בשל שינויים בגורמים שאינם בשליטתה של החברה או אם יתממש איזה מגורמי הסיכון החלים על החברה, המפורטים בדוח התקופתי של החברה".

Exit mobile version