Site icon IAS

טבריה מנהיגה חדשנות טכנולוגית במלונאות

טבריה:האם הרשות רשאית לגבות היטל על פינוי האשפה?

אפליקציה שמאפשרת לתיירים להירשם לסיורים קולינריים מקומיים, מסך בחדר בית המלון שהופך למערכת הודעות אינטרנטית ומערכת טכנולוגית חכמה שלומדת להכיר מקרוב את ההעדפות הנופש של האורחים – הם רק חלק משורה של שיפורים טכנולוגיים חדשניים שיוטמעו בקרוב במלונות הצפון ויוצגו בכנס מסקרן שיתקיים ב-19 ביוני במלון קלאב הוטל טבריה.

כ-15 חברות סטרט-אפ, ביניהן Viggo, Howazit, Bravo.ai  TAGIT ואחרות, צפויות להשתתף בכנס הראשון מסוגו שארגנה התאחדות המלונות בטבריה. המטרה היא להציג מערכות טכנולוגיות חדשות, שתסייענה למלונאים לשפר את חוויית האירוח, ובעיקר – להציב את ענף המלונאות בחזית החדשנות הטכנולוגית.

"כנס החדשנות הטכנולוגית הראשון בצפון הוא הבשורה שלנו לעולם שמשתנה בקצב מהיר", אומר אבי זנדברג, יו"ר התאחדות מלונות טבריה. "אנחנו משקיעים מאמצים גדולים כדי להציע רמת אירוח גבוהה, ומצפים שהטכנולוגיות הללו יסייעו לנו לממש את הפוטנציאל התיירותי העצום של מלונות טבריה, והצפון בכלל".

בכנס הצפוני צפויים להשתתף גם ח"כ עודד פורר יו"ר השדולה לעסקים קטנים-בינוניים, יוסי בן דוד, ראש העיר ויהל בן-נר, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, וכן איתי גרין, מומחה לחדשנות תאגידית ומייסד קהילת  TravelTechהמונה 350 אנשי טכנולוגיה מהארץ ומחו"ל. את הכנס תנחה לימור פורטל, מנכ"לית התאחדות מלונות טבריה.

לדברי גרין, "הכנס הראשון שהתקיים בחודש מרץ בתל אביב, היה מוצלח וכעת הציפייה היא להשתתפות פעילה של מלונאי טבריה והגליל" הוא אומר, "אין שום סיבה שהחדשנות הטכנולוגית תיתקע בתל אביב, ולא תעלה לצפון. למלונאים תהיה הזדמנות נוספת לבחור את הטכנולוגיות והפיתוחים העדכניים שילוו אותם בשנים הקרובות".

כתבה על כנס טרוול טק השלישי בתל אביב

Exit mobile version