Site icon IAS

חדש בלונדון: מטה הסקוטלנד יארד לשעבר נהפך למלון פאר

מבט מבחוץ על מלון הסקוטלנד יארד, אחרי מלאכת שיקום ושיפוץ יסודית.. צילום Hyatt

המטה לשעבר של הסקוטלנד יארד – משטרת המטרופולין של לונדון – קיבל חיים חדשים בדמות מלון מרשת הייאט  – Great Scotland Yard Hotel שנפתח בבירה הבריטית. מלון היוקרה בן 152 החדרים הוא חלק מ- Unbound Collection של רשת Hyatt ונמצא בבעלות קבוצה הודית.

מבנה המשטרה ומבנה סמוך לו בן חמש קומות, הוא המלון הראשון מאוסף מלונות אלה של הייאט בבריטניה והשישי שנפתח באירופה. המותג Unbound Collection הוא אוסף של מלונות ייחודיים שלכל אחד מהם סיפור מיוחד ולדברי החברה "הסקוטלנד יארד הוא ללא ספק נכס איקוני עמוס בהיסטוריה שמבקש מהאורחים לצפות לבלתי צפוי".

הפתיחה באה לאחר שיקום יסודי ושיפוץ בקנה מידה מלא שהפיח חיים חדשים באחד מציוני הדרך המפורסמים של לונדון, כשהוא נגלה לציבור לראשונה מזה קרוב למאתיים שנה. כמי שהיה פעם ביתם ההיסטורי של שומרי החוק והסדר בעיר ווסטמינסטר, הוא גם שימש השראה לסופר סר ארתור קונאן דויל, יוצרו של הבלש הדמיוני שרלוק הולמס, שימש כמקום מגורים עבור מלכי סקוטלנד והוא האתר בו אמר לורד קיצ'נר למתגייסי מלחמת העולם הראשונה  "המדינה שלך זקוקה לך".

חדר במלון הסקוטלנד יארד בלונדון. פלטת צבעים ניטרלית.צילום Hyatt

ארונות בגדים מאחורי חזית של ספריה

כל היבט של המלון הוא מחווה של כבוד לעבר יוצא הדופן שלו: האורחים שוכנים מרחק צעדים מעטים מהפרלמנט הבריטי ומהקובנט גרדן ובמרחק קצר מהאטרקציות התרבותיות של אחת הערים התוססות בעולם.

"ההיסטוריה העשירה של הסקוטלנד יארד והארכיטקטורה המרתקת שלו, הופכים אותו למקום המושלם להשקת האוסף Unbound Collection של הייאט בבריטניה," אמר שולטו סמית, מנכ"ל המלון החדש. "יחד עם השף המוערך ביותר רובין גיל (Robin Gill), יצרנו יעד בריטי מודרני לאוכל ושתייה וחוויה שאין כמותה בלונדון. אנו מצפים לקבל את פני התיירים המחפשים חוויה ראויה לסיפור".

אחד הברים במלון הסקוטלנד יארד, אייקון הסטורי בבירה הבריטית. צילום Hyatt

בבניין המופיע ברשימה של מבנים משנת 1820, 152 חדרי אירוח, כולל 15 סוויטות. לעיצוב המלון נבחרה פלטת צבעים ניטרלית המהווה בסיס מושלם להצגה בלתי צפויה של דפוסים בהשראת העבר העשיר של הבניין. בין השאר נמצאים בו ארונות בגדים המסתתרים מאחורי חזית דמויית ארון ספרים וכן ווים לתליית חלוקים המעוצבים כמפתחות. בחברה אומרים כי במלון – שבו אין שני חדרים זהים – האורחים מוזמנים "לפצח את הסוד" של הסקוטלנד יארד.

הבניין הסמוך למבנה המרכזי, ה-No1 Great Town Yard Townhouse – הוא מבנה עצמאי ייחודי עם שני חדרי שינה ומספק חוויה בלעדית ואינטימית לאורחים.

המחיר כעת ללילה באתר הייאט כ-445 פאונד על בסיס לינה וארוחת בוקר. אתר.

Exit mobile version