Site icon IAS

חדשות במלונות: אברהם הוסטלס תתרחב ומלון איביס חדש בבירה

אברהם הוסטל בדרום תל אביב. 300 שקל לשהיית יום. צילום יח"צ

"יכולנו להשיג כסף לצרכי התפתחות ממקורות שונים, אבל בברידג'ס מצאנו שותף שמביא עמו את השילוב הנכון של גישה פיננסית, תפיסה חברתית ותשוקה עסקית", כך אמר ירון בורגין, שותף ומנכ"ל אברהם הוסטלס וטורס, לאור החלטתה של קרן ברידג'ט ישראל להשקיע  בקבוצה כ-25 מיליון שקלים. קרן ברידג'ס ישראל, המתמחה בהשקעות אימפקט – השקעות שמטרתן ליצור השפעה (אימפקט) חברתית וסביבתית חיובית משמעותית ומדידה, לצד תשואה כלכלית למשקיעים – נכנסת כשותפה אסטרטגית בקבוצת אברהם הוסטלס וטורס, מובילת תחום התיירות המקיימת בישראל. הקבוצה מפעילה רשת הוסטלים בשם זה וכן היא בעלת חברת טיולים לתיירים עצמאיים בישראל, ירדן והרשות הפלסטינית תחת השם אברהם טורס.

במסגרת הכניסה לשותפות, השקעות הקרן אשר יוזרמו לתוך החברה, ישמשו להרחבה משמעותית של היקף פעילות הקבוצה בישראל ובהמשך – לחדירה שלה לשוק הבינלאומי.

חמישה יזמי קבוצת אברהם הוסטלס וטורס – גל מור, דרור טישלר, ירון בורגין, מעוז ינון וניצן קמחי, ימשיכו להיות הרוב בחברה ולנהל את הפעילות. בכוונת הקבוצה להקים מספר סניפים נוספים בישראל – מהלך שיביא לשילוש היקף הכנסותיה בשנים הקרובות. בימים אלו בוחנת הקבוצה מיקומים לסניפים באילת, ים המלח ואתרים נוספים בארץ.

קבוצת אברהם הוסטלס וטורס היא רשת תיירות עצמאית, המקדמת ומטמיעה תפיסה כוללת של תיירות חברתית וחושפת פנים מגוונות של ישראל ושל האזור כולו, בפני מאות אלפי תיירים בשנה.

יזמי קבוצת אברהם הוסטלס וטורס . ימשיכו להיות הרוב בחברה ולנהל את הפעילות. צילום יח"צ

חזונם של יזמי קבוצת התיירות הוא, כלשונם, "לתרגם את האירוח של אברהם אבינו לשפת המאה ה-21", בא לידי ביטוי בשלושת ההוסטלים בנצרת, בירושלים ובתל אביב וכן בחברת טיולים, השמים דגש על אווירה שיתופית-חווייתית ואירוח ללא פשרות.

רן גרודצקי וגל חיות, שותפים מנהלים בקרן ברידג'ס ישראל, מסרו כי אברהם הוסטלס הקימו ומנהלים מוצר תיירות מעולה, שזכה בפרסים רבים על מובילות בתעשיית התיירות העולמית, והם נהנים באופן עקבי מתפוסה גבוהה ושביעות רצון מעולה. "הכניסה לשותפות בקבוצה היא מהלך טבעי עבור שני הצדדים: בדומה לתפיסת העולם של ברידג'ס, גם אברהם הוסטלס פועלים מתוך מחויבות למצוינות, חוסן כלכלי ותשואה נאותה למשקיעים, במקביל להשגת השפעה חברתית חיובית משמעותית מפעילותה".  עוד אמרו כי בפן העסקי, קבוצת אברהם הוסטלס היא מהבודדות בישראל שמספקת לתיירים מהארץ ומחו"ל אפשרויות ללינה וטיולים במחירים עממיים ובאיכות גבוהה. "התיירות העממית נמצאת בצמיחה בכל העולם בזכות מהפכת הטיסות המוזלות, אולם בישראל קיים מחסור משמעותי באפשרויות לינה במחירים שווים לכל נפש, ואברהם הוסטלס מספקת מענה לפלח שוק זה, הצומח במהירות.  הטיולים שמארגנת אברהם טורס תורמים להיכרות ולסובלנות בין אוכלוסיות מגוונות ומעודדים תעסוקה ויזמות בפריפריה". ירון בורגין, שותף ומנכ"ל קבוצת אברהם הוסטלס וטורס הוסיף כי "מצאנו בקרן ברידג'ס ישראל מנהלי קרן המביאים איתם שלושה יתרונות שלא יסולאו בפז – ניסיון עצום בעולם העסקי, ידע ויכולות בתחום העשייה החברתית-קהילתית, החשובה לנו כל כך ואיכות אנושית עם סגנון הדומה לשלנו. אני מאמין שיחד נוכל להמשיך ולהוביל את השוק ולהגיע להישגים מדהימים, מבלי לשנות את הזהות שלנו".

פינה במלון איביס סטיילס במרכז ירושלים. צילום נוי בן יוסף

 איביס סטייל נפתח במרכז ירושלים

 ואילו במרכז ירושלים נפתח להרצה מלון ibis Styles, המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) הבינלאומית. המלון החדש ממוקם בלבה של הבירה, ברחוב בן יהודה 4, במיקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים – על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים.

מלון איביס סטיילס, הינו המלון השני של המותג ibis בישראל, כאשר המלון הראשון הוא מלון ibis red  שנפתח לפני כשנה, גם הוא במרכז ירושלים. המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת שוק מחנה יהודה. חדרי המלון אטומים לרעשים ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.

מלון ibis Styles החדש שוכן בבניין היסטורי וכולל 104 חדרי אירוח שונים, בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו, בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים למשפחות עם ילדים: בנוסף לחדרי המשפחה, המלון מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.

בקומה השמינית של המלון פועלים מסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר. בין השעות 18:30-19:30 מקיים המלון happy hour במסעדה.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות איביס ישראל: "רשת מלונות ACCOR רואה פוטנציאל גדול בפיתוח התיירות במדינת ישראל ובירושלים בפרט וכולי תקווה שתוכניות הפיתוח השאפתניות של הרשת בארץ יתממשו. מלון איביס סטיילס ירושלים מרכז העיר מהווה תוספת חשובה לשני המלונות הקיימים – IBIS RED מרכז העיר ירושלים ו- David Tower Mgallery by SOFITELבנתניה. ביכולת המלון לספק את הצרכים של קהלי יעד מגוונים מאוד – זהו מותג צעיר, מסוגנן, נועז, אבל גם נוח ומשפחתי. אני בטוח שהוא יהיה פופולרי גם בקרב תיירים וגם בקרב ישראלים".

לפי האתר, מחיר לילה לחדר סטנדרטי זוגי השבוע הוא החל מ-213 דולר ואילו חדר סופיריור הצופה ל"ירושלים ההסטורית", הוא החל מ-234 דולר.

אתר.

Exit mobile version