Site icon IAS

חברת מלונות דן נפרדת מהמנכ"ל רונן ניסנבאום

מימין: קארן ניסנבאום, עמי פדרמן ורונן ניסנבאום, באירוע הפרידה. צילום גיא יחיאלי

סגן יו"ר מועצת המנהלים של חברת מלונות דן, עמי פדרמן, והנהלת החברה ערכו אירוע פרידה ממנכ"ל מלונות דן, רונן ניסנבאום, לאחר 4 שנים בתפקיד. ניסנבאום הודיע לפני חמישה חודשים על רצונו לסיים את תפקידו בשל סיבות אישיות, והרצון לשוב אל משפחתו אשר מתגוררת בארצות הברית.

באירוע שהתקיים במלון דן אכדיה בהרצליה וכלל ארוחת בוקר בניצוחו של שף המלון גולן ישראלי, השתתפו: עמי פדרמן סגן יו"ר מלונות דן ורעייתו מיכל, רון ושירן פדרמן, עו"ד צביקי פירון ורעייתו מאירה, דניאל פדרמן ורעייתו שרונה, דוד פדרמן, עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בירושלים, בן ינובר, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, תמיר קוברין מנכ"ל מלון המלון דוד ירושלים ורעייתו קטרין, טלי קידר, סמנכ"לית השיווק במלונות דן, כרמי גילון חבר מועצת המנהלים של מלונות דן, עמי אראל חבר מועצת המנהלים של מלונות דן ורעייתו אסנת, אבי ניסנקורן, עמית משיח מנכ"ל מקאן אריקסון ועוד.

עמי פדרמן, סגן יו"ר מועצת המנהלים של מלונות דן, אמר באירוע: "לא היו לנו הרבה חילופי מנכ"לים בשנים האחרונות, לכן מאוד קשה לנו להיפרד מרונן. מעבר למקצועיות שלו יש לו אישיות מדהימה, וזאת המורשת המדהימה שהוא משאיר אחריו. אני רוצה להודות לרונן על התרומה לחברה, הפיתוח וההוספה של בתי מלון, ואנו מאחלים לו ולמשפחתו הצלחה בהמשך הדרך ואני בטוח שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד". רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן התחיל את דבריו באנגלית עבור אשתו קארן, שהגיעה במיוחד מארצות הברית לאירוע, וסיפר שהמחליף שלו שלומי טחן חיובי לקורונה ולכן לא יכול היה להגיע והתנצל בשמו.

ניסנבאום הנרגש אמר: "אני רוצה להודות למשפחת פדרמן על הבית החם שנתנו לי, הרגשתי כמו בן נוסף של המשפחה שלכם. הספקתי להכיר לאורך השנים חברות אחרות ברחבי העולם, ואני חייב לומר שהתרבות הארגונית המדהימה של מלונות דן היא ייחודית, ואני בטוח שלא אמצא חברה נוספת עם תרבות ארגונית מדהימה כזאת. אני למדתי הרבה מהתקופה במלונות דן ואני חוזר לאטלנטה כאדם שונה ומוכשר יותר. אני משאיר את החברה בידיים טובות ואני סמוך ובטוח שהחברה תמשיך להצליח ולשגשג, אצפה מהצד על החברה ואשמח שהיתי חלק קטן מתולדותיה".

Exit mobile version