Site icon IAS

וילות בצפון – טרנד הנופש החדש

וילות בצפון: אחוזת השף ביערה. צילום וילות בצפון

וילות בצפון: אחוזת השף ביערה. צילום וילות בצפון

בכל כמה שנים אנחנו עדים לטרנדים חדשם בתחום הנופש, שכן תחום זה, כמו בכל תחום אחר, זקוק לחידושים והתרעננות. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים לאיזו חופשה כדאי לכם לצאת השנה, והאמת היא, שלמרות כל הטיסות הזולות והמאוד מפתות שיש ליעדים שונים בעולם, ישראל דווקא על המפה. תוהים מה זה אומר? זה אומר שהטרנד החדש של משפחות ישראליות שרוצות לצאת לחופשה – כמו גם של זוגות ושל קבוצות חברים – הוא לשכור וילות נופש במקומות שונים בארץ. אין ספק שזו יכולה להיות חופשה נהדרת שתתאים גם לכם, בין אם אתם מגיעים עם תינוקות, ילדים קטנים או בן זוג.

לכן כדאי לבדוק יותר מקרוב במה דברים אמורים. אפשר לסמוך על הישראלים שאם הם בוחרים בשנים האחרונות באפשרות הזו – הם יודעים למה הם עושים זאת והגיע הזמן שגם אתם תנסו את האופציה הנפלאה והמיוחדת הזאת.

תוכלו למצוא וילות בצפון באתר בא לי וילה – אתר וילות נופש איכותי עם מחירים מפתיעים ומיוחדים.

שומרים על הפרטיות שלכם

הסיבה הראשונה שבגללה כ אנשים רבים כל כך בוחרים בוילות על יד החרמון, בגליל העליון או בכל מקום אחר בארץ – זו הפרטיות. כלומר, אם ננסה להשוות בין וילת נופש ובין חופשה בבית מלון, נראה שבבית מלון כמעט תמיד נצטרך להיתקל באורחים אחרים. זה אומר שנצטרך לחשוב איך אנחנו נראים כשאנחנו יורדים לארוחת הבוקר ומה אנחנו לובשים, ויתרה מכך, גם יהיה עלינו לסבול לפעמים את הרעשים ואת ההתנהגות של אנשים אחרים. לעומת זאת, מי שיבחר באפשרות של השכרת וילת נופש – יוכל ליהנות מהעובדה שהוא כמעט לבד בעולם! כל החללים עומדים לרשותכם וזה אומר שאם רק תרצו, תוכלו להגיע לארוחת הבוקר אפילו בפיג'מה או בחלוק רחצה. יש מי שעבורו זו תחושה של חופשה ולכן בהחלט ניתן לומר שוילות נופש מעניקות תחושה גדולה יותר של פרטיות וחופשה.

השטח שלכם גדול פי כמה

הסיבה השנייה שהטרנד של שכירת וילות ברמת הגולן, בכנרת ואפילו בגליל המערבי הפך להיות להיט גדול כל כך,  היא גודל השטח שעומד לרשות האורחים. בניגוד לשכירת דירת נופש, חדר בבית מלון או צימר, בוילות נופש החללים הרבה יותר גדולים. זה אומר שלא רק שתיהנו מחדרי שינה ענקיים, אלא יהיו לכם גם כמה חדרי שירותים, חדרי רחצה וסלון. אם כל זה לא מספיק – בוודאי תשמחו לגלות שבוילות הנופש יש גם ברוב המקרים מטבח מאוד מאובזר, מה שאומר שאתם יכולים להכין לעצמכם כל ארוחה שתרצו. וילות כאלה בדרך כלל כוללות שטחים מאוד גדולים ופירושו של דבר שגם אם אתם יוצאים לנופש במטרה לבלות ביחד, לכל אחד יכולה להיות גם קצת פרטיות ופינה של שקט לעצמו.

החלקים החיצוניים של הוילה

בבואנו לבדוק איזה עוד הבדלים יכולים להיות בין וילות נופש ובין דירות נופש, בתי מלון או אכסניות, אנחנו רואים שגם השטח החיצוני מוסיף להבדל. אין זה משנה אם זו וילה ששוכנת על יד החרמון ובין אם זו וילה בדרום הארץ, בדרך כלל תהיה בה גם גינה. זאת ועוד, הגינה היא אינה סתם עוד מקום שיש בו כסאות ושולחן, שכן בפועל בגינה יש פעמים רבות גם בריכת שחייה, כיסאות שיזוף, עמדת ברביקיו ועוד הרבה הפתעות אחרות לנופשים בכל הגילאים. יש כמובן גם הרבה מלונות מפוארים שמציעים את כל הטוב הזה לאורחים, אך ההבדל הוא שבמלון אתם צריכים לחלוק את כל זה עם אחרים. לעומת זאת, בוילות הנופש, הבריכה בחוץ מחכה רק לכם, מה שאומר שתיהנו מכל רגע בבילוי הזה.

וילות בצפון: אחוזת השף ביערה. צילום וילות בצפון

חשוב לדעת שיש אומנם גם הרבה צימרים שמציעים פינוקים כמו בריכת שחייה, אבל בדרך כלל בסופו של דבר, הבריכות בצימר הרבה יותר קטנות ולא באמת מאפשרות לשחות או לשחק בהן. לכן, אם אתם חושבים על חופשה משפחתית חלומית, אנחנו מציעים לכם לחשוב על האפשרות של וילת נופש מיוחדת, כי אין זה מקרה שהטרנד הזה כבש את המדינה.

איפה תרצו שהוילה שלכם תהיה ממוקמת?

לבסוף, כאשר תתחילו לבדוק לעומק את הנושא של וילות נופש, תגלו שיש וילות כאלה בכל פינה. כפי שהזכרנו, אתם יכולים לשכור כיום וילות נופש על יד החרמון, ברמת הגולן, בכנרת ובכל מקום אחר, מה שבהחלט דורש מכם לחשוב באיזה אזור מתחשק לכם לנפוש. כידוע, בכל אזור בישראל יש אווירה קצת שונה ובנוסף, כל אזור מציע לאורחים אטרקציות אחרות.

כדאי לשים לב, שלמרות כל האבזור וכל הפינוקים שמחכים לכם בוילות הנופש, בהחלט כדאי יהיה גם להתייחס לאזור שבו שוכנת הוילה. מי אמר שתרצו לבלות את כל ימי החופשה בוילה? והאם לא יכול להיות שתרצו גם לצאת החוצה וליהנות מהאזור עצמו ומכל הפעילויות שיש בו? הניסיון מוכיח שרוב המשפחות בסופו של דבר כן רוצות גם לצאת למסלול הליכה, לחוויה כמו קטיף פירות או רכיבה על סוסים, מה שאומר שבהחלט כדאי להחליט מראש איזה אזור אתם מעדיפים. מבחינת המחירים, קשה לקבוע האם וילת נופש תהיה יקרה יותר מאשר שכירה של מספר חדרי מלון או מספר חדרים בצימרים, שכן זה מאוד תלוי בגורמים שונים. לדוגמא:

קחו בחשבון את כל הנתונים הללו כאשר אתם מחפשים את וילת הנופש המושלמת עבורכם, כי לא תמיד כדאי לשלם מחירים גבוהים מדי. מה שכן, אין ספק בכלל שאם תשקיעו בבחירת הוילה הנכונה למשפחה שלכם תחזרו עם טעם של עוד ותצאו מרוצים ביותר.

Exit mobile version