Site icon IAS

הסוכה הכי קרובה לים: במלון קרלטון תל אביב

סוכה שקופה על הים במלון קרלטון. צילום וירג'יני כליפה

מלון קרלטון תל אביב החליט השנה להכפיל את הסוכה המסורתית שהוא בונה מדי שנה לאורחי המלון. הסוכה הייחודית שקופה לחלוטין ונותנת לאורחי המלון חווית נוף פנורמי מול חופי תל אביב בזמן ארוחות החג. הסוכה בנויה מכ-250 מ"ר ול-4 מטר גובה ומכילה כ-500 אורחים. קרלטון תל אביב מזמין את הציבור הישראלי לחגוג את סוכות כמיטב המסורת עם רגעים בלתי נשכחים מול הנוף של תל אביב.

שף המלון, ערן נחשון, מציע מגוון של ארוחות מסורתיות לכבוד הסוכות לאורחי המלון שיגיעו לאושפזין בסוכה הקרובה ביותר לחוף הים. בנוסף, השף של מסעדת  FLAME– מסעדת בשרים על טהרת האש הגלויה, שנפתחה לפני כחודשיים במלון קרלטון תל אביב, יעניק שירות מיוחד של המסעדה ישירות לסוכה.

קרלטון תל אביב זכה בשנים האחרונות להכרה כמלון המוביל למשפחות ונופשים במהלך החגים. המלון מארח מדי שנה אורחים מכל העולם, המגיעים במיוחד לימי הסוכות והינו בשיעור תפוסה של כ-95% ובניהם אורחים מארה"ב, גרמניה, צרפת אנגליה ומדינות נוספות.

יוסי נביא, מנכ"ל מלון קרלטון תל אביב: "אנחנו גאים לתת חווית אירוח ושירות יוצאי דופן לאורחי המלון לאורך כל השנה. בחג הסוכות, צוות המלון דואג לחוויית שהייה יוצאת מן הכלל. שף המלון, ערן נחשון הרכיב תפריט עשיר, מיוחד ומלא בפינוקים לימי החג, הכל כדי לתת לאורחי המלון את חווית החג המלאה מתוך הסוכה השקופה שלנו עם הנוף המרהיב לים".

Exit mobile version