Site icon IAS

הנהלת חברת פתאל פתחה הבוקר את המסחר בבורסה

רשת פתאל, הכוללת כ-32,000 חדרים ב-167 בתי מלון ב-17 מדינות, נכנסת לבורסה בשווי שוק של כ-3.9 מיליארד שקל. החברה מצטרפת לתת-ענף מלונאות ותיירות, הכולל עתה 7 חברות, עם שווי שוק של כ-11 מיליארד שקל, כשחברת פתאל היא הגדולה שבהן (https://www.ias.co.il/node/7018).

החברה תיכנס למדדי הדגל של הבורסה ת"א-90 ות"א-125 בתחילת מאי.

הבעלים, דוד פתאל, אמר כי: "אני מודה לצוות ההנהלה שיחד אתי הצליחו להצמיח את החברה ממלון בודד בשנת 1999 לאימפריה של מלונות באירופה ולרשת הגדולה בישראל. זו הזדמנות גם להודות למשקיעים על האמון שנתנו בחברה ובהנהלתה, על אף שהשווקים בעולם לא היו יציבים בסמוך להנפקה וחלקם אף הצביעו ברגליים בהנפקות שבוצעו בצמוד להנפקת הרשת".

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר כי: "חברת פתאל היא הסנונית הראשונה בשנת 2018 שבחרה להנפיק בבורסה בתל אביב. מדובר בהנפקה הגדולה ביותר מאז 2010. זוהי הבעת אמון בבורסה בתל אביב ואנחנו גאים לראות חברות בסדר גודל כזה בבורסה. אני מאמין כי בחודשים הקרובים נראה חברות נוספות שיגיעו לבורסה בעקבותיה. הביקוש הגדול למניות החברה בשלב ההנפקה מוכיח כי הציבור הישראלי רוצה להיות שותף להצלחת החברות במשק הישראלי וזוהי הבעת אמון מצד המשקיעים בחברה".

Exit mobile version