Site icon IAS

המלונות בישראל מצטרפים לחברות התעופה במתן הטבות

רשת מלונות דן הודיעה היום כי היא יוצאת במבצע מיוחד לישראלים שנשארו בארץ, במסגרתו לקוח אשר יזמין חופשה במלונות דן במהלך חודש מרץ, יקבל לילה שני (באמצע וסוף שבוע) ב-50 אחוזי הנחה. המבצע תקף למזמינים חופשה במהלך כל חודש מרץ בלבד במלונות ובתאריכים נבחרים

לדברי טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במלונות דן: "דווקא עכשיו כשהרבה ישראלים מחפשים להזמין חופשה בישראל, החלטנו לצאת בהטבה ייחודית כדי לתת מענה לכל אותם אנשים שרוצים לנפוש בארץ ישראל היפה וליהנות מחופשה ישראלית איכותית."

אתמול הודיעה חברת מלונות דן לבורסה כי בעקבות המעקב שלה אחר השפעות התפשטות נגיף הקורונה בעולם ובישראל – ובכלל זאת השפעת ביטולם של קווי טיסה ממספר יעדים בעולם לישראל וממנה – כתוצאה מכך, להערכת החברה, צפויה ירידה ברווחיות התפעולית של החברה ברבעון הראשון לשנת 2020 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בגין ביטולי הזמנות קיימות וכן ירידה מסוימת בהזמנות עתידיות, אשר להערכת החברה ניתן לייחסן לאירוע נגיף הקורונה והשלכותיו.

עם זאת, מדווחת רשת דן כי נכון למועד זה אין ביכולתה להעריך את השפעת הנגיף לטווח הארוך והשפעתו על תוצאותיה של החברה, והיא ממשיכה לעקוב באופן שוטף אחר ההתפתחויות בעולם בנושא ובוחנת את ההשלכות על פעילותה.

מלון ביר גארדן של רשת מלונות אוליב. צילום מלונות אוליב

גם רשתות המלונות אוליב ורימונים יוצאים בקמפיין

גם רשתות המלונות אוליב ורימונים בבעלותו של עמית פורת, הכריזו היום על קמפיין לעידוד החופשות במלונות בישראל עם אפשרות ביטול ללא תשלום כלל של עד 48 שעות לפני ההגעה. זאת במהלך חודשי מרץ ואפריל, לא כולל חג הפסח. "שאלה אחת חוזרת נשאלת כמעט בכל הטלפונים למרכז ההזמנות – מה יקרה אם לא נוכל לצאת. רבים נמצאים בימים אלו באי ודאות, בכל יום מתפרסמים מקומות חדשים בהם נכנסים אנשים לבידוד. החלטנו בשתי הרשתות שלנו לבוא לקראת קהל המטיילים ולא משנה מה יהיה בחודש אפריל – להכריז מראש על החודשיים הקרובים כחודשיים ללא דמי ביטול, עד יומיים לפני הגעה, ולתת לאנשים אפשרות להזמין בראש שקט קדימה", מסבירה אדל אדרי סמנכ"לית רשת מלונות אוליב ורשת מלונות רימונים.

ואילו אתר השוואת מחירי המלונות הבינלאומי הוטלס קומביינד מאפשר לבצע סינון שמציג את ההצעות עם אפשרות לביטול חינם עד סמוך למועד ההגעה, כך ששינוי תוכניות הנסיעה מכל סיבה שהיא – אישית או אחרת – לא יגרום לנזק כספי.

לדברי ליאת סלם, נציגת הוטלס קומביינד בישראל, ההמלצה היא להזמין את החופשה מוקדם ככל האפשר כדי ליהנות מהיצע רחב של מלונות ומחירים נוחים, אולם מרגע ההזמנה ועד ליציאה לחופשה ייתכן ויהיה צורך בשינויים ולכן טוב להיות מוכן ללא תרחיש. "כדאי, לדוגמה, לנצל כעת את המחירים וההצעות כדי להזמין חופשה לקיץ ולחגים עם אפשרות ביטול. בעוד מספר חודשים יתכן שחופשות במועדים אלו יעלו הרבה יותר", אמרה סלם.

Exit mobile version